شنبه 1 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ندا شهسواري: آماده نبودم پس از المپيك در خانه تمرين مي‌كنم!

پينگ‌پنگ‌باز المپيكي ايران برگزاري ليگ برتر بانوان را از جمله اقدامات مهم فدراسيون عنوان كرد كه مي‌تواند شرايط تمريني خوبي را براي ملي پوشان به وجود بياورد.

ندا شهسواري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره مسابقات اخيرش در دسته برتر پينگ پنگ بانوان كشور گفت: به خاطر اين كه به تازگي از مسابقات المپيك بازگشته‌ام و حدود يك هفته تا 10 روز در استراحت مطلق بودم در نتيجه تمريناتم در روال خود پيش نرفت و نتوانستم به مقام قهرماني اين رقابت‌ها برسم.

وي ادامه داد: البته بازي‌هاي من دراين مسابقات خوب بود و به طوري كه من و خانم عمراني تنها يك باخت را در كارنامه خود داشتيم اما در نهايت عمراني به عنوان نفر اول انتخاب شد.

شهسواري اضافه كرد: من از عملكردم دراين رقابت‌ها رضايت دارم، چون معتقدم مقابل حريفان خوب بازي كردم و بيشتر بازي‌هايم را با نتيجه سه بر صفر بردم و فكر مي‌كنم كه سطح بازي‌هايم نسبت به گذشته بهتر شده است.

اين بانوي المپيكي پينگ پنگ ايران در رابطه با مسابقات برون مرزي پيش روي خود به ايسنا گفت: خبر چنداني از مسابقات پيش رو ندارم اما فكر مي كنم هدف اصلي تيم پينگ پنگ بانوان حضور در بازي‌هاي جهاني فرانسه است كه قرار است فروردين يا ارديبهشت ماه سال آينده برگزار شود.

وي خاطرنشان كرد: البته مسابقات انتخابي براي حضور دراين رقابت‌ها در آبان ماه امسال برگزار مي‌شود كه تلاش دارم خود را به اين رقابت‌ها برسانم. هدف اصلي‌ام حضور در مسابقات برون مرزي است و مي‌خواهم رنكينگ خود را درجدول رده‌بندي ارتقا دهم. اگر بانوان به مسابقات بين المللي اعزام نشوند از جدول رده بندي خارج خواهند شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين بانوي المپيكي پينگ پنگ ادامه داد:‌ آقاي زارع‌پور به ما گفتند كه از اين پس سرمايه‌گذاري بيشتري در پينگ پنگ بانوان خواهند داشت.

وي در عين حال تصريح كرد:‌ از زماني كه به ايران بازگشته‌ام برنامه خاصي به غير از مسابقات رده بندي برگزار نشده و بيشتر تمريناتم را در خانه انجام مي دهم، هر چند مشكل اصلي ما نداشتن اردوي تمريني نيست، بلكه نبودن حريف قوي براي تمرين است كه اميدوارم اين مشكل از سوي مسئولان فدراسيون برطرف شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016