شنبه 20 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام جهانی فوتسال: درگيری تماشاگران ايرانی در تايلند دردسرساز شد

ايسنا ـ درجريان ديدار تيم ملی فوتسال ايران و پاناما در گيری بين تماشاگران حاضر دراستاديوم به وجود آمد که معاون انضباطی فيفا با ارسال نامه‌ای به ايران، از مسئولان فدراسيون فوتبال در خصوص اين اتفاق توضيح خواست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، خوزه رودريگو- معاون انضباطی فيفا با ارسال نامه‌ای به ترابيان و فدراسيون فوتبال ايران اعلام کرده که بين ۱۵ تا ۲۰ تماشاگر درگيری به وجود آمده و ۲ نفرهم دستگير شدند و ۲ صندلی علاوه بر خسارات وارد شده به استاديوم، شکسته شده است. اين عمل بر اساس آئين نامه کميته انضباطی تخلف مسلم بوده و عواقب آن با توجه به بند ۷ اين آئين نامه به فدراسيون ايران مربوط می‌شود و مطمئنا در نشست کميته انضباطی اين بحث مورد بررسی قرارخواهد گرفت و فدراسيون ايران تا ۲۲ آبان مهلت دارد تا در خصوص اين اتفاق توضيحات خود را ارائه کند.

عباس ترابيان، رئيس کميته فوتسال به سايت فدراسيون فوتبال گفت: اتفاقات رخ داده در حاشيه ديدار ايران و پاناما را به خوبی توضيح دادم و اعلام کرده‌ام هيچ کدام از طرفداران حاضر در سالن به همراه تيم ملی ايران وارد تايلند نشده بودند و آنها مقيم تايلند هستند و مثل تماشاگران تايلندی وارد ورزشگاه شدند و از تيم ملی ايران حمايت کردند. بر همين اساس ما نبايد پاسخگوی اين اتفاق باشيم. ما هم از اتفاقاتی که در حاشيه اين ديدار رخ داد صدماتی را ديديم چرا که اين اتفاقات پشت نيمکت تيم ملی شکل گرفت و بيشترين صدمات را ما متحمل شديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016