پنجشنبه 25 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا: ازبکستان از ايران انتقام گرفت

سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارشی به تحليل بازی ايران مقابل ازبکستان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملی فوتبال ايران در دور برگشت رقابت‌های انتخابی جام جهانی با يک گل در ورزشگاه آزادی مقابل ازبکستان تن به شکست داد و شانس رسيدن به صدر جدول رده‌بندی را از دست داد.

سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا پس از اين شکست در گزارشی به تحليل اين بازی پرداخت و نوشت که ازبکستان موفق شد انتقام شکست مقابل ايران را بگيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در گزارش AFC آمده است: تيم ايران در ابتدا بازی را بهتر آغاز کرد و بر تيم حريف فشار آورد. در دقيقه هفت اشکان دژاگه پاس عرضی به محمد نوری داد، اما ضربه سر او از بالای تير دروازه‌ به بيرون رفت.در ادامه حملات بازيکنان ايران ادامه يافت و در دقيقه ۱۱ آندرانيک تيموريان توپ را به محمد نوری داد. نوری با شوت خود دروازه‌ ازبکستان را باز کرد، اما کمک داور به خاطر دخالت محمد خلعتبری اين گل را آفسايد اعلام کرد. در دقيقه ۲۲ درگيری بين حيدراف و اشکان دژاگه رخ داد که داور به هر دوی آنها کارت زرد نشان داد".

در ادامه گزارش سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا آمده است:" ازبکستان مالکيت توپ بيشتری نسبت به ايران داشت . نوری در ادامه نيمه اول شوتی را راهی دروازه‌ نستروف کرد، اما سنگربان ازبکستان به خوبی مانع ضربه هافبک ايران شد و اجازه نداد دروازه‌ اش باز شود. در نيمه دوم کی‌روش ، کريم انصاری فرد را به جای محمدرضا خلعتبری به بازی فرستاد، اين بازيکن تازه وارد در همان لحظات آغازين ورود خود يک ضربه سنگين را راهی دروازه‌ ازبکستان کرد، اما توپ او از کنار دروازه‌ به بيرون رفت. ازبک‌ها هم خودی نشان دادند و روی ضربه آزاد سرور جبار اف صاحب موقعيت شدند. اما توپ او هم از بالای سر هم تيمی‌اش عبور کرد و در آغوش مهدی رحمتی جای گرفت".

"در دقيقه ۷۲ باکايف روی ارسال زيبای جباروف گل ارزشمندی را وارد دروازه‌ ايران کرد. ازبکستان می توانست گل دوم را هم به ثمر رساند، اما ضربه تورسونف با بی‌دقتی از کنار تير عمودی به بيرون رفت . تيم ملی ايران در دقايق پايانی برای فرار از شکست بر روی دروازه‌ ازبکستان فشار آورد. نوری ضربه ای را راهی دروازه‌ ازبکستان کرد. توپ بلوکه شد و در اختيار انصاری فرد قرار گرفت، اما ضربه او از بالای دروازه‌ به بيرون رفت. در دقايق پايانی نيمه دوم کمک داور گل رضا قوچان نژاد را آفسايد اعلام کرد تا بازی با همين نتيجه‌ به پايان رسد".


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016