شنبه 27 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فدراسیون فوتبال: کفاشیان استعفا نمی دهد

تهران - شایعه استعفایˈعلی کفاشیانˈازریاست فدراسیون فوتبال وپایان حضور ˈ کارلوس کی روشˈ در کادر فنی تیم ملی ایران از سوی این فدراسیون تکذیب شد.

به گزارش ایرنا، پس از شکست خانگی و دور از انتظار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در تهران وکاهش شانس صعود مستقیم به جام جهانی 2014، اخبار مختلفی در خصوص پایان حضور کی روش در ایران و همچنین استعفای کفاشیان از ریاست فدراسیون فوتبال به گوش رسید.

امروز(شنبه) برخی سایت ها، اخباری را منتشرکرده و این موارد خبری را علنی کرده اند،اما رفتن کفاشیان و کی روش از سوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تکذیب شد.

ˈسیدامیرحسین حسینیˈدر گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: نمی دانم برخی سایت ها خبر استعفای رییس فدراسیون فوتبال را از کجا شنیده و آن را خبری کرده اند. این مساله صحت ندارد و رییس فدراسیون به کارش ادامه می دهد.

وی درمورد انتشار اخباری درخصوص پایان حضور کی روش در ایران و انتخاب سرمربی داخلی برای هدایت تیم ملی بزرگسالان نیز گفت: کارلوس کی روش طبق برنامه ای که از قبل تدوین شده بود به مرخصی 10 روزه رفت و هفته آینده به ایران بازخواهد گشت.

مدیررسانه ای تیم ملی فوتبال گفت:کی روش پس از دیدار باکره جنوبی نیز تنها یکروزبه مرخصی رفته بود و نیاز به استراحت داشت. متاسفانه تا تیم ملی در یک دیدار پیروز نمی شود، شایعات زیادی مطرح می شود که تنها به فوتبال ملی آسیب می رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی عنوان کرد: مسابقات غرب آسیا بزودی آغاز می شود و کی روش برای تشکیل اردوها هفته آینده به ایران بازمی گردد.

حسینی همچنین درخصوص انتشار خبری مبنی بر کناره گیری رییس کمیته فوتسال گفت: ترابیان در برنامه های تلویزیونی صحبت هایی درخصوص رفتن انجام داد که رسانه ها نیز ازآن برداشت های خود راانجام دادند امااستعفای کتبی ازسوی وی به دست ریاست فدراسیون فوتبال نرسیده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016