شنبه 27 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رقابت ایران با ۵ کشور برای تصاحب میزبانی جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۱۶

ایران به طور رسمی نامزد برگزاری جام جهانی فوتسال سال 2016 شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کمیته‌ فوتسال فیفا روز گذشته تشکیل جلسه داد و در این جلسه مباحث مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که یکی از این موضوعات درباره میزبان رقابت‌های آتی جام جهانی بود.

در این جلسه ایران به طور رسمی نامزدی خود را برای برگزاری این رقابت‌ها اعلام کرد.

همچنین کشورهای کلمبیا، چک، فرانسه، پورتوریکو و اسپانیا هم در کنار ایران آمادگی خود را برای برگزاری رقابت‌های جام جهانی اعلام کردند.

قرار است می 2013 در جلسه هیات اجرایی فیفا تصمیم نهایی درباره میزبان رقابت‌های جام جهانی فوتسال اتخاذ شود.

همچنین کمیته‌ فوتسال فیفا اعلام کرد که در جریان برگزاری رقابت‌های جام جهانی تایلند 96 آزمایش دوپینگ از بازیکنان تیم‌های مختلف گرفته شده است.

این کمیته‌ همچنین اعلام کرده که بهترین بازیکن رقابت‌های جام جهانی فوتسال تایلند از میان فرنادینیو و نتو از برزیل، کیکه و توراس از اسپانیا و ریکاردینیو از پرتغال انتخاب خواهد شد.

قرار است کمیته‌ فنی فیفا که متشکل از خاویر لوزانو (اسپانیا)، ویسنته دل لوئیس (آرژانتین)، علی تارقلی‌زاده (ایران) ،‌اسکات گیلی‌گان (استرالیا) و میکو مارتیک (کرواسی) است، درباره بهترین بازیکن جام جهانی فوتسال تصمیم گیری کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قرار است توپ طلا، نقره و برنز به سه بازیکن برتر جام جهانی اعطا شود. همچنین جایزه بازی جوانمردانه ، کفش طلا و دستکش طلایی به بهترین‌های رقابت‌های تایلند اهدا خواهد شد.

انتخاب بهترین های جهان در حالی از سوی فیفا انجام خواهد شد که فدراسیون جهانی فوتبال تاکنون چنین برنامه هایی را برای فوتسال نداشته و تنها سایت فوتسال پلنت اقدام به معرفی بهترین های جهان می کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016