شنبه 11 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استیلی: ۱۵ سال پیش به تهامی گفتم وقت‌کشی کند؛ الان بازگو می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: من 15 سال پیش در دیدار با استرالیا از تهامی خواستم وقت‌کشی کند، اما او الان آن را بازگو می‌کند.

به گزارش خبرنگار فارس، حمید استیلی در افتتاح مراسم دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس گفت: به نظرم حرکتی که از سوی باشگاه پرسپولیس اتفاق افتاده حرکت بسیار ارزشی در فوتبال ما است. این سومین کار بزرگ رویانیان در باشگاه پرسپولیس است.

رویانیان در خصوص امور پیشکسوتان تیم‌های پایه و حالا افتتاح دانشگاه پرسپولیس حرکت خوبی کرده،قطعاً در آینده به درد این تیم می‌خورد.

وی افزود: کارهای پرسپولیس در رشد بازیکنان و مربیان از نظر علمی کمک فراوانی خواهد کرد. امیدوارم این موضوع به صورت مستمر پیگیری شود و باشگاه‌های دیگر نیز از این کار الگوبرداری کنند.

استیلی درمورد شرایط پرسپولیس نیز گفت: خوشبختانه نسبت به اول فصل وضعیت تیم بهتر شده است. با جذب حقیقی و چند بازیکن دیگر پرسپولیس در نیم فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود: با توجه به شناخت ژوزه از بازیکنان و مسائل دیگر، روند پرسپولیس تغییرات بهتری داشته و در آینده نیز به این تیم کمک خواهد کرد.

وی در خصوص انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدراسیون نیز گفت: هر اتفاقی که افتاده باید از این کار حمایت کنیم. باید کاستی‌ها را با کمک همدیگر جبران کنیم و به مسائل دیگر توجهی نداشته باشیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره صحبت های عجیب ابراهیم تهامی در برنامه نود نیز گفت: تهامی بازیکنی است که 15 سال پیش در فوتبال ایران در بازی برابر استرالیا حضور داشته، روی سادگی خودش حرف‌هایی را در نود زد اما او بچه بسیار ساکت و پاکی است. من در بازی با استرالیا به تهامی گفتم که بند کفشت را باز کن تا وقت تلف شود اما این بنده خدا الان این حرف‌ها را زده است،اما ابراهیم در کل بچه خوبی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016