شنبه 11 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاج: جام‌جهانی نرویم باید هزینه سنگینی بدهیم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس گفت: جام‌جهانی نرویم باید هزینه سنگینی پرداخت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج در حاشیه افتتاح مرکز علمی کاربردی پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه بستر خوبی را رویانیان در باشگاه پرسپولیس به وجود آورده و امیدوارم این گونه کارها ادامه‌دار باشد.

وی در خصوص انتخاب فدراسیون کشورمان به عنوان بهترین‌های آسیا نیز گفت: به نظر من باید سیستم AFC را دنبال کنیم. آنها همیشه نگاه به نتایج تیم‌های ملی ندارند ولی این موضوع برای مردم بسیار مهم است.

تاج ادامه داد: باید با تلاش و کوشش به جام جهانی برویم چون اگر این اتفاق نیفتد هزینه سنگینی را باید بدهیم. در دور گذشته جام جهانی متأسفانه نبوده‌ایم و باید جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر به جام جهانی نرویم رابطه برزخی در فوتبال ما به وجود می‌آید و افت شدیدی را شاهد خواهیم بود که حالا حالاها دچار مشکل می‌شویم. من به صعود به جام جهانی امیدوارم اما شرایط برای ما خیلی سخت است. باخت مقابل ازبکستان همه چیز را به هم پیچاند. متأسفانه تیم ملی ما قشنگ بازی نمی‌کند و باید این موضوع را بپذیریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پایان درباره شرایط پرسپولیس نیز گفت: در ابتدای فصل کمی ناهماهنگی باعث شد که به نتایج دلخواه نرسیم اما به مرور زمان خوشبختانه همه چیز بهتر شد و هیئت مدیره تا آنجایی که توان دارد پشت رویانیان خواهد ایستاد چون برنامه‌های او را مانند افتتاح این دانشگاه قبول داریم. فقط امیدوارم هرچه سریعتر با تلاش و کوشش بچه‌ها به بالای جدول بیاییم و هواداران را خوشحال کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016