شنبه 11 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی تیم واترپلو جوانان ایران: پیروزی روحیه‌بخشی مقابل ترینیدادو توباگو کسب کردیم

تیم کشورمان فردا یکشنبه در دومین دیدار به مصاف رومانی خواهد رفت.

سرمربی تیم واترپلوی جوانان ایران با بیان اینکه پیروزی روحیه بخشی مقابل تیم ترینیدادو توباگو بدست آوردیم گفت: نداشتن بازیإ‌های تدارکاتی بین المللی و استرس زیاد باعث شد تا تیم جوانان در نخستین دیدار تاحدودی عصبی و هیجان زده ظاهر شوند.

به گزارش ایلنا، داود رضا سلطانی پس از پیروزی در نخستین گام مقابل تیم ترنیداد و توباگو گفت: از نتیجه بازی راضی هستم و با توجه به اینکه تیم جوانان بازیهای تدارکاتی خارجی نداشت، بازیکنان در مسابقه اول تاحدودی تحت تاثیر جو مسابقات جهانی قرار داشتند و نتوانستند کیفیت واقعی خود را به نمایش بگذارند.

سلطانی اضافه کرد: ما امروز می توانستیم با اختلاف گل‌های بیشتری حریف را شکست دهیم ولی شرایط مسابقه اول و تاحدودی استرس مسابقه باعث شد تا نتوانیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم واترپلوی جوانان کشورمان تصریح کرد: برد در مسابقه اول به تیم ما کمک می کند تا از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار بگیریم و در بازی‌های آینده با تمرکز و اعتماد بنفس بیشتری بازی کنیم.

وی با بیان اینکه تمام بازیکنان تیم جوانان در کسب این پیروزی تلاش قابل تقدیری داشتند، یادآور شد: حامد خانبانان و مهران باقری دروازه بان تیم جزو بهترین های این مسابقه بودند و نقش بسزایی در برد تیم ایران داشتند.

سلطانی در مورد دیدار فردا مقابل تیم قدرتمند رومانی اظهار داشت: تیم‌های رومانی و یونان تیم های قدرتمند گروه ایران هستند و مقابل این دو تیم کار دشواری پیش رو داریم ولی با این وجود تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه برابر این تیم‌ها به کار خواهیم گرفت. مقابل رومانی شیوه‌های تاکتیکی مختلفی را مرور خواهیم کرد و در نظر دارم از تمام بازیکنان مقابل این تیم استفاده کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تیم جوانان در پایان گفت: برد در روز نخست مسابقات باعث شد تا استرس و فشار مسابقات بر روی بازیکنان کاهش یابد و از بازی‌های آینده بتوانیم با آمادگی و تمرکز ذهنی بهتری به مصاف حریفان برویم.

گفتنی است، تیم واترپلو جوانان کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان موفق شد تیم ترینیدادوتوباگو با نتیجه 9 بر 7 شکست دهد.

تیم کشورمان فردا یکشنبه در دومین دیدار به مصاف رومانی خواهد رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016