سه شنبه 14 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکست استقلال سپاهان را قهرمان نيم فصل کرد

مهر ـ تيم فوتبال استقلال که می توانست با پيروزی يا تساوی برابر داماش عنوان قهرمانی نيم فصل اول دوازدهمين دوره ليگ برتر را به خود اختصاص دهد، در روزی که رحمتی مرد شماره يک اين تيم بود با ارائه بازی ضعيف و دور از انتظار برابر داماش گيلان مغلوب شد تا قهرمانی نيم فصل را از دست بدهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، آخرين ديدار از نيم فصل نخست رقابت‌های ليگ برتر با شکست يک بر صفر استقلال مقابل داماش در ورزشگاه شهيد عضدی رشت به پايان رسيد تا با شکست استقلال در اين بازی سپاهان با ۳۱ امتياز و به دليل تفاضل گل بيشتر قهرمان نيم فصل دوازدهمين دوره رقابت های ليگ برتر شود.

در اين ديدار که محسن ترکی قضاوت آن را بر عهده داشت، جی لويد ساموئل، هافبک تيم استقلال در دقيقه ۳۹ بازی با دريافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا تيم قلعه نويی ۱۰ نفره شود. تک گل تيم داماش را در اين بازی "بوبکر جی دی کبـه" مهاجم جديد فرانسوی - بورکينافاسويی در دقيقه ۸۵ به ثمر رساند.

شاگردان امير قلعه نويی در شرايطی آخرين ديدار خود در نيم فصل اول ليگ برتر را برگزار کردند که با تساوی روز دوشنبه سپاهان، اين شانس را داشتند تا با سه امتياز اين ديدار به صدر جدول برسند. آنها حتی با يک تساوی هم می توانستند قهرمان نيم فصل شوند اما در يک بازی ضعيف مغلوب داماش شدند.

در اين ديدار شاگردان حميد درخشان تيم برتر ميدان بودند و بارها تا آستانه باز کردن دروازه مهمان آبی پوش تهرانی خود پيش رفتند اما سيدمهدی رحمتی دروازه بان آماده اين روزهای فوتبال ايران بارها مانع از بازشدن دروازه اش شد اما بالاخره در دقيقه ۸۵ بازيکن تازه وارد داماش دروازه او را باز کرد.

در پايان رقابت های نيم فصل دوازدهمين دوره رقابت های ليگ برتر تيم فوتبال سپاهان با ۳۱ امتياز و اختلاف گل بهتر نسبت به استقلال در صدر ايستاد و عنوان قهرمانی نيم فصل را به خود اختصاص داد. پس از استقلال، تيم فولاد با ۲۹ امتياز سوم و ملوان و راه آهن با ۲۹ امتياز و تفاضل گل کمتر چهارم و پنجم هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016