یکشنبه 19 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار برابر عربستان متوقف شد

تیم ملی ایران در نخستین بازی خود در هفتمین دوره رقابت های فوتبال غرب آسیا، مقابل تیم ملی عربستان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دراین دیدار که از گروه B رقابت های غرب آسیا عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه "علی صباح السالم" کویت برگزار شد، تیم ملی ایران با ترکیب سوشا مکانی، مهرداد پولادی، ابولقاسم دهنوی، شجاع خلیل زاده، میلاد نوری، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خانزاده، مهرداد اولادی، یعقوب کریمی، امیدنظری و پیام صادقیان به میدان رفت و در پایان به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در این بازی امید ابراهیمی، احمد حسن زاده و محمد مهدی نظری نیز به عنوان بازیکنان جانشین در دقایق 60 ، 72 و 82 بازی به جای پیام صادقیان، یعقوب کریمی و مهرداد اولادی به ترکیب تیم ایران اضافه شدند.

هرچند دو تیم با همه نفرات اصلی خود در این دوره ازرقابت ها حاضر نشده اند اما کیفیت و نظم بازی بازیکنان تیم ملی ایران نسبت به عربستان، در نیمه دوم به مراتب بهتر از نیمه اول بود، البته بازیکنان هر دو تیم بویژه تیم ملی فوتبال ایران در جریان بازی نتوانستند دروازه های یکدیگر را با خطر جدی مواجه کنند.

تیم های ملی بحرین و یمن نیز دو تیم دیگر گروه Bهستند که ساعت 20 امشب در نخستین بازی مرحله گروهی خود به مصاف یکدیگر می روند. تیم ملی فوتبال ایران نیز در دومین بازی مرحله گروهی خود ساعت 18 روز چهارشنبه به مصاف تیم ملی بحرین خواهد رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016