یکشنبه 19 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تساوی ايران و عربستان در تورنمنت غرب آسيا

تيم‌های ملی فوتبال ايران و عربستان در تورنمنت غرب آسيا به تساوی بدون گل رسيدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم‌های ملی فوتبال ايران و عربستان در اولين مسابقه‌شان در تورنمنت غرب آسيا امروز (يکشنبه) از ساعت ۱۷:۵۵ به وقت ايران به ديدار هم رفتند که در پايان به تساوی بدون گل رسيدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ايران در ابتدا با ترکيب سوشا مکانی، ميلاد نوری، قاسم دهنوی، اميد نظری، ميلاد فخرالدينی، شجاع خليل‌زاده، مهرداد پولادی، يعقوب کريمی، پيام صادقيان، محمد خانزاده و مهرداد اولادی به ميدان رفت. در نيمه دوم در دقيقه ۶۰ اميد ابراهيمی با پيام صادقيان، در دقيقه ۶۹ احمد حسن‌زاده با يعقوب کريمی و در دقيقه ۸۲ مهدی نظری با مهرداد پولادی تعويض شدند.

دو تيم در هر دو نيمه بازی پاياپايی را انجام دادند و سرعت مسابقه هم قابل قبول بود. تيم ايران با وجود آنکه با ترکيبی نسبتا جوان و متفاوت از بازی‌های گذشته‌اش به ميدان می‌رفت اما بازيکنان هماهنگی نسبتا خوبی با هم داشتند. در هر دو نيمه دو تيم صاحب فرصت‌های گلزنی شدند که از دست رفت. حملات تيم ايران بيشتر تا پشت محوطه جريمه پيش می‌آمد و به خاطر کم تعداد بودن بازيکنان از دست می‌رفت.

عربستانی‌ها در نيمه نخست صاحب موقعيت خطرناکی شدند که شجاع خليل‌زاده دو مرتبه توپ را از دروازه بيرون آورد.

در نيمه دوم نيز اين تيم در دقيقه ۶۳ فرصت گلزنی مسلمی را به دست آورد اما مهاجم اين تيم آن را به هدر داد. ايران هم در دقيقه ۷۵ روی يک ضربه شروع مجدد موقعيت خوبی را به دست آورد که اولادی را به بيرون زد.

کاپيتان تيم ايران در اين مسابقه مهرداد پولادی بود که پس از تعويض بازوبند را به مهرداد اولادی داد.

در اين مسابقه هدايت ملی‌پوشان ايران را اميد نمازی برعهده داشت که در کنار زمين دستورات فنی را به بازيکنان می‌گفت. مارکار آقاجانيان هم روی نيمکت او را کمک می‌کرد.

در تيم عربستان هم دستيار فرانک ريکارد سرمربی اين تيم بازيکنان را هدايت می‌کرد. ريکارد البته در ورزشگاه حضور داشت که دوربين‌های تلويزيونی چند بار او را نشان دادند اما تصويری از کارلوس کی‌روش سرمربی تيم ايران و دن گاسپار مربی‌دروازه‌بان‌های تيم پخش نشد.

اين مسابقه از گروه دوم بازی‌های غرب آسيا برگزار می‌شد و بازی ديگر را تيم‌های بحرين و يمن ساعتی ديگر انجام می‌دهند.

تعدادی از تماشاگران ايرانی به ورزشگاه آمده بودند که ملی‌پوشان را در اين مسابقه تشويق می‌کردند هرچند استقبال خوبی از اين بازی‌ها به عمل نيامده بود.

اين مسابقه پانزدهمين نبرد ايران و عربستان بود که در ۱۴ بازی گذشته تاکنون ۵ برد از آن ايران شده و ۵ بازی هم به تساوی رسيده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016