شنبه 20 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نویی: فضای خوبی در تیم ملی وجود دارد

سرمربی استقلال از اضافه شدن مجتبی جباری به جمع آبی‌پوشان از تمرین فردا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه‌نویی پس از تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شد و ابتدا درباره بازی آینده تیم ملی برابر ازبکستان گفت: قبل از اینکه در این رابطه صحبت کنم، جا دارد یک خسته نباشید به بازیکنان تیم ملی جوانان بگویم، آن‌ها فوتبال خوبی بازی کردند و تیم آقای دوستی مهر و آقای محمدی نتایج قابل قبولی کسب کردند. زمانی که دو تیم در گذشته ناکام شده بودند همه علیه آن‌ها موضع گرفته بودند اما من حمایت کردم و خوشحالم که حمایت‌هایم امروز به بار نشسته است. به هر حال قبل از بازی ازبکستان ما بازی فردای جوانان را داریم و دعا می‌کنیم که آن‌ها جهانی شوند.

وی ادامه داد: بازی تیم ملی با ازبکستان نیز شرایط خاص خودش را دارد و همان وحدت بین رسانه‌ها و تیم ملی باید برای این بازی به وجود آید، به هر حال رسانه‌ها به اعتقادم یار دوازدهم نیستند بلکه بعد از خدا و ائمه یار اول تیم ملی محسوب می‌شوند، خدا را شکر در حال حاضر فضای خوبی در تیم ملی وجود دارد و آرامش هست. این باعث می‌شود که کار راحت‌تر پیش رود.

سرمربی سابق تیم ملی همچنین در واکنش به سوال خبرنگاری که می‌گفت تیم ملی شاداب بازی نمی‌کند، بیان کرد: به هر حال حضور در جام جهانی خودش یک افتخار است. تیم ملی زحمتش را می‌کشد. من هم با شما هم عقیده‌ام اما با این حال شانس رفتن به جام جهانی را دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قلعه‌نویی در ادامه درباره حضور جانواریو و مجتبی جباری در تمرین مطرح کرد: مجتبی جباری زیر نظر دکتر نوروزی کارهای اولیه بدنسازی را انجام داده است و فردا به ما اضافه می‌شود. جانواریو نیز در تمرین‌های که در برزیل داشته دچار مصدومیت شده است.

قلعه‌نویی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا به خاطر تمرین جداگانه جانواریو او را جریمه خواهید کرد؟ گفت: این‌ها دیگر بحث مدیریتی است و مدیریت باید در این مورد تصمیم بگیرد.

قلعه‌نویی در پایان درباره پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه نظرش درباره اختلافات ژوزه و کی‌روش چیست؟ تصریح کرد: من هیچ وقت راجع به مسائلی که ربطی به من ندارد صحبت نمی‌کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016