شنبه 25 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیست اسکی شمشک از یکشنبه بازگشایی می‌شود

پیست اسکی شمشک از فردا همزمان با شب ولادت فرخنده امام محمد باقر (ع) به روی علاقمندان به ورزش های زمستانی بازگشایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر روابط عمومی مجموعه های اسکی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بارش مساعد برف طی روزهای گذشته، مدیریت مجموعه های اسکی جهت استفاده زودتر ورزشکاران محترم، چند روز پیش از موعد مقرر، دستور بازگشایی پیست اسکی شمشک را دادند. بدین ترتیب این پیست بین المللی از صبح روز یکشنبه 26 آذرماه میزبان اسکی بازان خواهد بود.

میثم موسوی ادامه داد: پیش از این، اول دی ماه را به عنوان زمان آغاز فعالیت پیست شمشک اعلام کردیم اما از آنجا که شاهد بارش برف خوبی در این منطقه بودیم این پیست پنج روز زودتر به روی علاقمندان گشوده می شود.

وی در خصوص تعرفه بلیت های این پیست گفت: به منظور سهولت در استفاده اسکی بازان از پیست شمشک، امسال هزینه استفاده از این پیست نسبت به سایر پیست های مشابه و هم رده در استان تهران و البرز، پایین تر خواهد بود تا طرفداران بیشتری جذب این رشته ورزشی مفرح شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


موسوی در پایان افزود: بلیت روزانه این پیست 30 هزار تومان خواهد بود. همچنین دو نوع بلیت تخفیف دار 20 و 30 درصدی برای اعضای کلوپ سایت مجموعه های اسکی آماده شده که می تواند با مراجعه حضوری به دفتر مرکزی مجموعه های اسکی در تهران، از روز دوشنبه اقدام به تهیه آن نمایند.

پیست اسکی دیزین 6 آذرماه بازگشایی شده بود و پیست شب شمشک و همچنین پیست خور در استان البرز نیز طی روزهای آینده راه اندازی می شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016