شنبه 25 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ایران برد اما صعود نکرد، بحرین با شکست عربستان به مرحله بعد رفت

تیم ملی فوتبال ایران توانست یمن را با نتیجه دو بر یک شکست دهد اما با این حال به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا نرسید.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران که در دو بازی اول خود در مسابقات غرب آسیا به تساوی رسیده بودند، شرایط سختی برای صعود به مرحله بعدی داشتند. با توجه به اینکه از هر گروه تیم اول به صورت مستقیم راهی مرحله بعدی می‌شود، ایران باید با تفاضل حداقل 3 گل ، یمن را شکست می‌داد و بازی بحرین و عربستان هم با تساوی به پایان می رسید تا ایران به عنوان سرگروه ، راهی مرحله بعدی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ایران در این بازی با ترکیب حامد لک، محمدرضا خانزاده، پژمان منتظری، مهرداد پولادی، امید ابراهیمی، وحید اسماعیل بیگی، امید نظری، قاسم دهنوی، مهرداد اولادی، احمد حسن‌زاده و یعقوب کریمی به میدان رفت. امید نظری در دقیقه 41 گل اول مسابقه را برای ایران زد اما برتری ایران به پایان نیمه اول نرسید. در دقیقه 45 بود که یمنی ها گل تساوی را زدند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند. در نیمه دوم ایران در دقیقه 53 توسط یعقوب کریمی به گل رسید اما از آن طرف بحرین هم یک گل به عربستان زده بود و این نتیجه حکم به سرگروهی بحرینی‌ها می‌داد.

ایران در نهایت با همان نتیجه دو بر یک توانست یمن را شکست بدهد اما بحرینی‌ها هم تا پایان مسابقه، برتری یک بر صفر خود مقابل عربستان را حفظ کردند تا با 7 امتیاز، به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شوند.
عمان، کویت، بحرین و عراق چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات غرب آسیا هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016