چهارشنبه 6 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نادال بهار به وضعیت جسمانی مطلوب می رسد

به گزارش ایرنا، نادال که روزی تنیس باز اول جهان بود اما اکنون در رده چهارم این رشته جای دارد، تاکنون به دلیل آسیب دیدگی تاندوم زانوی چپ از میدان ها دور بوده اما امیدوار است در آغاز بازیهای اروپایی در فصل بهار بتواند از اعتبار گذشته خود دفاع کند.

روزنامه ورزشی ˈمارکاˈ چاپ مادرید با اعلام این خبر نوشت: نادال گفته است که در نخستین هفته های بازگشتش به میدان نباید نتایج مهمی را از او انتظار داشت .

او قرار بود روز جمعه هفته جاری در تورنمنت نمایشی ابوظبی شرکت کند اما به دلیل ابتلا به بیماری گوارشی روز گذشته اعلام کرد از حضور در جشنواره ابوظبی منصرف شده است و به جای او، ˈنیکو آلماگروˈ اسپانیایی جایگزین او در این تورنمنت خواهد بود. آلماگرو در حال حاضر دهم جهان است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نادال قصد دارد پیش از بهار به منظور رسیدن به وضعیت مطلوب در تورنمت دوحه و اوپن استرالیا شرکت کند و پس از آن به تورنمت آکاپولکو در مکزیک که بین روز های 25 فوریه تا 3 مارس (7 تا 13 اسفند )برگزار خواهد شد ، برود.

تنیس باز اسپانیایی پس از مسابقات مسترز 1000 ایندین ولز و میامی که حضور وی به دلیل جایگاهش در رتبه جهانی در این مسابقات اجباری است، اعلام کرد در مسابقات ˈکنده د گودوˈ در بارسلونا حضور خواهد یافت و امیدوار است در مسابقات مسترز 1000 مونت کارلو که هشت بار در آن پیروز شده است، در وضعیت جسمانی خوبی بسر ببرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016