پنجشنبه 7 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل‌محمدی سرمربی پرسپوليس شد

خبرگزاری فارس: يحيی گل‌محمدی سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، با اعلام محمد رويانيان، مديرعامل پرسپوليس، يحيی گل‌محمدی هدايت تيم پرسپوليس را رسما برعهده گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی پيش از اين نيز در دو بازی قرمزپوشان روی نيمکت نشسته بود.

پيش از اين مانوئل ژوزه هدايت پرسپوليس را برعهده داشت.

***

حمايت قاطع و رسمی رويانيان از سرمربيگری گل‌محمدی
پرونده ژوزه بسته شد

مهر ـ محمد رويانيان، مدير عامل باشگاه پرسپوليس، يحيی گل محمدی را به طور رسمی به عنوان سرمربی تيم فوتبال اين باشگاه معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جريان تمرينات امروز پنجشنبه تيم فوتبال پرسپوليس، محمد رويانيان که همراه با بهروز منتقمی، قائم مقام جديد باشگاه پرسپوليس به محل تمرين رفته بود، خطاب به بازيکنان در مورد از آغاز به کار رسمی يحيی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپوليس خبر داد.

رويانيان در اين زمينه گفت: اعلام می‌کنم با توجه به عدم حضور ژوزه در جلسه کميته فنی، عدم حضور وی در تمرين به رغم درخواست چندين باره من و همچنينن ترک بدون هماهنگی ايران از سوی او، به فيفا اعلام کرديم از ادامه اين بلاتکليفی متضرر خواهيم شد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس اعلام کرد که از حالا به بعد يحيی گل محمدی رسما سرمربی ماست و بنده و مجموعه مديريتی باشگاه به شدت از او حمايت خواهيم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربيگری رسمی يحيی گل محمدی در تيم فوتبال پرسپوليس در حالی از سوی رويانيان اعلام شد که پيش از اين و به دنبال قطع همکاری مانوئل ژوزه، مسئوليت هدايت قرمزپوشان به اين مربی واگذار شده بود و وی طی بازی دو بازی هدايت آنها را برعهده داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016