شنبه 16 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قضيه مصاحبه کی‌روش با بی‌بی‌سی به مجلس کشیده شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مصاحبه کی روش با شبکه‌ای معاند حتما در کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش بررسی می‌شود.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با تسنیم، عنوان کرد: با توجه به فعالیت‌های شبکه بی بی سی فارسی در فتنه ۸۸ علیه منافع ملی و تلاش شبانه روزی آنها در دشمنی با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، مصاحبه با این شبکه‌ معاند خط قرمز ما حساب می شود و هیچ فردی نباید از این خط قرمز عبور کند، به ویژه کسی که اکنون خدمتگزار مردم ایران است نباید این کار را انجام دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: مسئولان ورزش کشور و به ویژه فدراسیون فوتبال باید قبل از اینکه چنین اتفاقی رخ دهد به کی‌روش در زمینه چنین مسائلی تذکر می‌دادند. اکنون هم وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سایر فدراسیون‌ها باید در این زمینه به مربیان و ورزشکاران خارجی خود توصیه های لازم را انجام دهند.

نقوی حسینی عنوان کرد: این احتمال وجود دارد که این شبکه‌های معاند به دنبال سوژه قرار دادن این افراد و ایجاد جو برای کشورمان باشند که به همین دلیل مسئولان ورزش باید در زمینه رعایت خط قرمزها با مربیان و ورزشکاران خارجی شاغل در ایران صحبت کنند.

وی در پایان گفت: بی تردید موضوع گفت و گو کی‌روش با این شبکه معاند در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد و باید مجلس تذکری به فدراسیون فوتبال بدهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016