چهارشنبه 20 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد نوری: هدف اصلی پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی است

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد نوری پس از تمرین امروز پرسپولیس اظهار کرد: خوشحالم که در روز تولدم دو گل برای پرسپولیس به ثمر رساندم و از هواداران هم تشکر می‌کنم که من را حمایت کردند. ما روند خوبی را شروع کرده‌ایم و با ادامه این بازی‌ها می‌توانیم در هر دو جام موفق باشیم.

وی افزود: هدف اصلی پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی است. ما همه تلاش خود را می‌کنیم که امسال یک جام بگیریم و هواداران را شاد کنیم. در کل ما نیم فصل دوم را می‌خواستیم خیلی توفانی شروع کنیم و همین طور هم شد. تا الان نتایج بسیار خوبی گرفته‌ایم و می‌خواهیم کاری کنیم که هواداران نتایج نیم فصل اول را فراموش کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نوری درباره دلایل موفقیت پرسپولیس در چند بازی گذشته گفت: به نظر من بهبود مسائل روحی- روانی در تیم، شناخت سرمربی از بازیکنان و استفاده از بازیکنان در پست‌های خودشان سه دلیل اصلی موفقیت ما در چند بازی اخیر بود. ضمن اینکه اگر حمایت هواداران نبود، شاید کسب این نتایج میسر نمی‌شد.

هافبک پرسپولیس در ادامه درباره دیدار تیمش برابر صبای قم گفت: بازی خیلی سختی با صبا داریم. آن‌ها بازیکنان و مربی جوانی دارند. تیم دونده‌ای هستند اما فکر می‌کنم وضعیت زمین ورزشگاه قم چندان مناسب نیست. از آنجا که ما روی زمین کار می‌کنیم و در چند هفته اخیر هم تمام گل‌های خود را در جریان بازی زده‌ایم این موضوع کمی کار ما را سخت می‌کند اما اصلا به دنبال توجیه نیستیم و با وجود اینکه کار سختی در قم داریم می‌خواهیم با قدرت این تیم را شکست دهیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016