چهارشنبه 20 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحمان: رویانیان برای عقد قرارداد با من تماسی نگرفته است

تاکنون که چنین اتفاقی نیفتاده، با وجود اینکه در شهر ما ارومیه فرودگاه هم وجود دارد محمد رویانیان هنوز درخصوص عقد قرارداد نهایی با من تماسی نگرفته است.

قوی‌ترین ورزشکار پارالمپیکی کشورمان با اشاره به عدم حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: بزودی در جلسه با محمد رویانیان تکلیف قراردادم با این باشگاه مشخص خواهد شد.

سیامند رحمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: بعد از بازگشت از المپیک مدیران باشگاه پرسپولیس و شخص محمد رویانیان با من تماس گرفتند تا به این تیم بپیوندم، اما این مذاکرات هنوز به نتیجه نرسیده و آقایان قرار بود زنگ بزنند و فکر می‌کنم بزودی تکلیفم با این باشگاه نهایی شود.

وی ادامه داد: ما مسابقات لیگ وزنه‌برداری جانبازان در کشور نداریم، اما قرار شد در صورتی که با باشگاه پرسپولیس قرارداد ببندم در هر مسابقه‌ای از جمله مسابقات هیات‌ها شرکت کنم با نام پرسپولیس باشد. البته مطمئن باشید اگر در کشور لیگ وزنه‌برداری برای جانبازان وجود داشت شاهد شکوفایی استعدادهای زیادی در این حوزه ‌بودیم اما متاسفانه در حال حاضر این لیگ برگزار نمی‌شود و در این حوزه احساس ضعف می‌کنیم.

این ورزشکار پارالمپیکی خاطرنشان کرد: بسیاری از سیامند رحمان‌ها وجود دارند که در شهرستان‌های دور افتاده از استعداد بالایی برای حضور در وزنه‌برداری جانبازان و معلولان بهره‌مند هستند، اما متاسفانه فضا برای فعالیت آنها وجود ندارد. من به نوعی توسط مربیان تیم ملی کشف و توانستم عنوان قوی‌ترین مرد پارالمپیک را از آن خود کنم ولی بسیاری از استعدادها شکوفا نمی‌شوند، بخاطر اینکه ما لیگ وزنه‌برداری معلولان و جانبازان نداریم.

رحمان تاکید کرد: از باشگاه‌های ایرانی سوای پرسپولیس پیشنهادی نداشتم، اما از سوی تیم‌های خارجی پیشنهاداتی به من ارائه شده که منتظرم بعد از آنکه تکلیفم با باشگاه پرسپولیس مشخص شد در این ارتباط تصمیم‌گیری کنم.

وی افزود: از نظر مالی با رویانیان به توافقاتی رسیده بودم اما رویانیان به من گوشزد کرد که مبلغ قرار داد را در رسانه‌ها اعلام نکنم ولی پول قرارداد من نسبت به فوتبالیست‌ها بسیار اندک است.

رحمان در خصوص اینکه رویانیان گفته بود حتی اگر شده با حضور در منزل سیامند رحمان با او قرارداد امضا خواهیم کرد، گفت: تاکنون که چنین اتفاقی نیفتاده، با وجود اینکه در شهر ما ارومیه فرودگاه هم وجود دارد محمد رویانیان هنوز درخصوص عقد قرارداد نهایی با من تماسی نگرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این وزنه‌بردار پارالمپیکی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پاداش‌ مدا‌ل‌آوری در پارالمپیک را دریافت کرده یا خیر، اظهار داشت: من پاداشم را به طور کامل گرفته‌ام و اینکه بهداد سلیمی اعلام کرده پاداش خود را نگرفته، نمی‌دانم او چگونه این حرف را زده؛ چراکه تمامی ورزشکاران مدال‌آور در المپیک سکه‌های خود را دریافت کردند. البته شاید به او برای رکوردشکنی وعده‌هایی داده بودند که آنها محقق نشده است.

وی درخصوص اینکه رکوردی در آینده خواهد زد که در کتاب گینس ثبت کنند، گفت: من در رقابت‌های پارالمپیک می‌خواستم این رکورد را بزنم اما ورزشکار کره‌ای بنا به اعتراضی که به داوری داشت بدنم سرد شد، چراکه هوای لندن به مراتب سردتر از تهران بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016