چهارشنبه 20 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سه المپیکی در جام‌جهانی تهران کشتی می‌گیرند

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به حضور فرنگی کاران المپیکی در رقابتهای جام جهانی تهران گفت: با توجه به وضعیت این کشتی گیران، تاکنون حضور سه المپیکی در این میدان قطعی شده است.

حسام الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی در نظر دارد از تمام پتانسیل حاضر در آردوی اماده سازی برای شرکت در رقابتهای جام جهانی استفاده کند و از این رو ما روی فرنگی کاران المپیکی حساب ویژه ای باز کرده ایم.

وی با اشاره به غیبت حمید سوریان و سعید عبدولی در رقابتهای جام جهانی 2013 تهران افزود: حمید سوریان هم اکنون با حضور در اردوی تیم ملی مشغول تمرین است و اگر قرار باشد دررقابتهای جام جهانی به میدان برود در وزن 60 کیلو کشتی خواهد گرفت. سعید عبدولی هم چندی پیش به دلیل تصادف با موتور سیکلت از ناحیه پا دچار مصدومیت مختصری شد که احتمالا به جام جهانی نمی رسد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خصوص وضعیت امید نوروزی هم گفت: او همچنان برنامه مشخصی برای ادامه تمرینات ندارد و ما نیز به درستی از شرایط و وضعیت او مطلع نیستیم. بدیهی است ممکن است با این وضعیت فرد دیگری در وزن نوروزی در جام جهانی کشتی بگیرد.

جعفری به حضور قطعی قاسم رضایی و بشیر باباجانزاده در رقابتهای جام جهانی تهران اشاره کرد و گفت: این دو فرنگی کار المپیکی مشکلی برای حضور در جام جهانی ندارند و مطمئنا در اوزان 96 و 120 کیلوگرم به میدان خواهند رفت.

وی تصریح کرد: ما در کنار این نفرات، فرنگی کاران توانمند و باانگیزه دیگری هم داریم که باید در میادین مهمی همچون جام جهانی حضور یابند. در هیمن راستا ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی برای جام جهانی تهران، بعد از اردوی دوم ما انتخاب می شود و سعی خواهد شد ترکیبی از کشتی گیران باتجربه و عنوان دار و همچنین جوانان با انگیزه را در این مسابقات به خدمت بگیریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جعفری در خاتمه به اعزام تیم منتخب کشتی فرنگی ایران به یک تورنمنت بین المللی اشاره کرد و گفت: در نظر داریم تیمی منتخب از فرنگی کاران اردوی آماده سازی را در روز 11 بهمن ماه به تورنمنت جام وهبی امره ترکیه اعزام کنیم که اعزام این تیم همچنان به حمایت و موافقت فدراسیون کشتی و مسئولان ورزش بستگی دارد.

رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی 2013 تهران طی روزهای اول و دوم اسفندماه امسال در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016