شنبه 23 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مریم پارسا:رقابت‌های جهانی فرانسه انگیزه بالایی به من داد

بانوی خراسانی تیم ملی فوتبال‌دستی كشور اظهار داشت: علیرغم استقبال زیادی كه علاقه‌مندان از این ورزش دارند تنها یك میز استاندارد در مشهد وجود دارد.

به گزارش ایلنا، مریم پارسا كه به همراه تیم ملی فوتبال‌دستی كشور در مسابقات جهانی فوتبال دستی نانت فرانسه حضور داشت پس از بازگشتش به كشور عنوان كرد: تجربه خوبی را مقابل تیم های هم گروهمان آلمان، اتریش و فرانسه كه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رقابت ها را كسب كردند بدست آوردم.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات بر روی میزهای استاندارد جهانی عنوان كرد: باتوجه به اینكه در ایران تمرینات فقط بر روی یك نوع میز انجام می گرفت كار دشواری را در بازی بر روی میزهای استاندارد جهانی كه حریفانمان از آن بهره می بردند داشتیم ولی تمام تلاش خودمان را كردیم.

وی با بیان اینكه جای حمایت بیشتر مسوولین از این ورزش دیده می شود ابراز امیدواری کرد: با حمایت بیشتر فدراسیون انجمن های ورزشی كشور و وارد كردن میزهایی با استانداردهای جهانی بتوانیم حرف‌های زیادی در سطح بین المللی داشته باشیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این بانوی ملی پوش خراسان رضوی با ابراز تشكر از همسر و پسرش كه حریف های تمرینی او بودند عنوان كرد: با تجربه ای كه از حضور در رقابت های جهانی فوتبال دستی فرانسه كسب كردم با انگیزه بیشتری برای حضور موفق تر در رقابت های بین المللی تلاش خواهم كرد.

تیم فوتبال‌دستی بانوان از 14 تا 17 دی ماه در رقابت‌های جهانی فوتبال‌دستی نانت فرانسه حضور داشت که در قسمت انفرادی و تیمی مقام نهم و در قسمت دبل مقام هفدهم این رقابت‌ها را كسب كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016