شنبه 23 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ثمربخش: لیگ برتر کشتی آزاد فقط جیب عده‌ای را پر کرد!

رئیس هیات کشتی استان مازندران گفت: اگر در مورد شرکت پرسپولیس در لیگ فرنگی صحبت می‌شود، مسئولین این تیم برای حضور در مسابقات تمایلی از خود نشان نداده‌اند.

اصغر ثمربخش در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب افزود: تاکنون کسی در مورد حضور در لیگ کشتی فرنگی با هیات کشتی استان مازندران صحبتی نکرده است. به نظر می‌رسد خود فدراسیون تصمیم می‌گیرد که کدام تیم در مسابقات شرکت کند! اگر در مورد پرسپولیس صحبت می‌شود مسئولین این تیم برای حضور در مسابقات تمایلی از خود نشان نداده‌اند.

وی تاکید کرد: به نظر می‌رسد این مطلب از سوی فدراسیون مطرح شده و استان در جریان این مطلب نیست. اگر با ما هماهنگ نباشند بی‌شک این مسابقات در مازندران انجام نمی‌شود. تیم‌هایی که می‌خواهند در مسابقات حضور یابند باید طی درخواستی با ما هماهنگ کنند تا امور از راه اصولی آن انجام شود.

رئیس هیات کشتی استان مازندران با اشاره به اینکه مرکزیت کشتی فرنگی مازندران در شهر آمل، بابل و نوشهر است، خاطرنشان کرد: پیش از این بشیر باباجان‌زاده برای پیوستن به ماهان سپاهان از من رضایتنامه گرفت و ممکن است کشتی‌گیران ما به سایر تیم‌ها پیوسته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ثمربخش در خصوص ارزیابی کیفیت برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد گفت: وقتی لیگ خروجی نداشته باشد، هدفمند و دارای برنامه‌ریزی نباشد یا وقتی ما به دنبال تیم‌ها برای حضور در لیگ هستیم و به نوعی وامدار تیم‌ها می‌شویم باید شاهد وقایع ناخوشایندی نظیر حواشی مسابقات فینال هم باشیم.

وی افزود: تغییر مداوم در برنامه‌ها مشکل‌ساز شد چراکه کشتی‌گیر باید کیلوها از وزن بدن خود کم کند. ما با این کار خودسوزی کردیم و سلامت کشتی‌گیران را به خطر انداختیم.

ثمربخش در پایان متذکر شد: با برگزاری لیگ کشتی به این شکل غیر اصولی در کنار کشتی‌گیر و مربی که حق مسلم آنهاست، جیب یکسری دیگر هم پر می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016