چهارشنبه 27 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرین اقدامات فدراسیون کشتی برای میزبانی جام جهانی تهران

دبیر ستاد اجرایی رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای این رویداد بین المللی در تهران گفت: ستاد اجرایی این پیکارها تشکیل شده و تمامی اقدامات و تدارکات طبق پیش بینی و بطور دقیق در حال اجراست.

عارف ربطی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از حدود یکماه پیش اقدامات رسمی و جدی برگزاری رقابتهای جام جهانی در تهران آغاز شد و ما با تشکیل ستاد اجرایی و کمیته های مختلف تمامی مسئولیت های مورد نظر را بین اعضای ستاد اجرایی و کمیته ها تقسیم کردیم.

دبیر فدراسیون کشتی در ادامه افزود: جلوگیری از موازی کاری و همچنین تفهیم وظایف اجرایی و کمیته ها از مهمترین اقدامات ماست که باید به دقت مد نظر قرار داشته باشد. ضمن اینکه رحیم جدی به عنوان قائم مقام ستاد اجرایی، عباس نمازیان به عنوان سرپرست امور اجرایی کشتی آزاد، رحیم عظیمی به عنوان سرپرست امور اجرایی کشتی فرنگی منصوب شدند و همچنین سرپرستی امور دبیرخانه نیز به رضا غلامی سپرده شد.

وی اظهار داشت: طبق قراردادی که با یک شرکت متخصص و مجرب منغقد شده قرار است تمامی امور اسکان، ترانسفر و همچنین تغذیه تیم های خارجی به نحو احسن صورت گیرد. طبق این قرارداد انتقال ورزشکاران از فرودگاه به هتل، از هتل به سالن مسابقات و بالعکس بر عهده این شرکت است ضمن اینکه امور اسکان و تغذیه ورزشکاران نیز به بهترین شکل تدارک دیده شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ربطی ادامه داد: آماده سازی سالن، طراحی و چاپ پوستر مسابقات، صدور آی دی کارت ها و همچنین اقدامات امنیتی و حراستی صورت گرفته است و تا روز یکشنبه هفته آتی تیمی از اعضای حراست برای بازدید از سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی راهی این سالن می شوند. نصب و راه اندازی دو صفحه نمایش بزرگ و تابلوی اسکوربرد در ضلع شمالی و جنوبی سالن بر عهده شرکت رایان صنعت گذاشته شده تا از این رو بهترین امکانات برای بازبینی و پروتست برخی کشتی ها برای مسئولان فیلا مهیا شود.

دبیر ستاد اجرایی رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی 2013 تهران در خاتمه گفت: طبق ابلاغی که به تمامی کمیته های مربوطه صورت گرفته، تمامی وظایف تقسیم بندی و به افراد مختلف محول شده است و هیچکس حق دخالت در مسئولیت دیگری را ندارد. ضمن اینکه تمامی تصمیمات و دستورات از ستاد اجرایی صادر می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016