شنبه 30 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل‌محمدی: غیبت مهدوی کیا و کریمی ضربه بزرگی به ماست

یحیی گل‌محمدی می‌گوید غیبت علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا در داربی ضربه بزرگی به پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار دوستانه این تیم برابر رعد پویان درباره در پیش بودن داربی اظهار کرد: می‌دانم که داربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند و شرایط خاصی دارد. ما باید در تمرین‌ها به طور ویژه روی گل کردن موقعیت‌ها کار کنیم. در داربی هر تیمی که از فرصت‌ها به خوبی استفاده کند برنده بازی است. ما باید فرصت‌طلب باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید فکر نمی‌کنید زوج کریم انصاری فرد و هادی نوروزی برای پرسپولیس مناسب‌تر است، گفت: وارد جزئیات ترکیب نشوید. این موضوع به رسانه‌ها ارتباطی ندارد. جزئیات ترکیب و تاثیرات آن را خودم می‌دانم.

در ادامه گل‌محمدی درباره احتمال غیبت مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی در داربی گفت: قطعا نبود این دو بازیکن برای ما مشکل‌ساز می‌شود و اگر این دو نفر به بازی نرسند، باید از بازیکنان جوان به جای آن‌ها استفاده کنیم. البته نبود کریمی و مهدوی کیا، ضربه‌ی بزرگی به ما خواهد بود.

وی درباره استراتژی پرسپولیس در دیدار با استقلال گفت: سعی می‌کنیم برای این بازی بهترین تصمیم را بگیریم. استقلال تیم خوبی است. فیلم بازی‌های آن‌ها را می‌بینیم. نحوه بازی ما قطعا به استراتژی حریف هم بستگی دارد. من خودم دوست دارم همیشه تیمم هجومی بازی کند.

سرمربی پرسپولیس درباره اولین حضور خود روی نیمکت پرسپولیس در داربی هم گفت: فکر می‌کنم 10 – 12 بازی در داربی حضور داشتم و می‌توانم درک کنم که بازیکنان چه حس و حالی دارند. فکر نمی‌کنم بابت عدم تجربه مشکلی داشته باشم.

وی ادامه داد: البته شرایط داربی بسیار متفاوت است و ربطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد. قبلا هم تجربه شده تیمی که در جدول از حریف خود عقب بوده، در داربی برنده شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گل‌محمدی در مورد این مسئله که بیشتر مربیان ترجیح می‌دهند داربی را نبازند تا اینکه برنده باشند، گفت: درست است. با توجه به حساسیتی که وجود دارد، اغلب مربیان ترجیح می‌دهند که داربی را نبازند و بازی مساوی تمام شود. اما ما می‌خواهیم از فرصت‌هایمان در بازی روز جمعه استفاده کنیم و برنده داربی باشیم. هرچند که نباختن در این مسابقه به نوعی برای مربیان گارانتی محسوب می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در ادامه افزود: البته من مشکلی بابت این قضیه ندارم چون قراردادم برای فصل بعد تمدید شده است.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که روز جمعه چه بازیکنانی در بازی تاثیرگذار خواهند بود گفت: فکر می‌کنم این بازی جنگ مهاجمان باشد و به نوعی نتیجه این بازی به مهاجمان ارتباط داشته باشد. البته فکر می‌کنم برگ برنده ما در داربی روحیه خوب تیمی باشد.

گل‌محمدی در پایان در مورد اینکه آیا روند خوب پرسپولیس در بازی‌های گذشته روز جمعه هم ادامه خواهد داشت عنوان کرد: شرایط بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم. از 6 بازی قبلی خودمان چهار برد و دو تساوی به دست آوردیم. شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند که چنین نتیجه‌ای بگیریم. قطعا روز جمعه هم برای برد خوب به زمین می‌رویم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016