شنبه 30 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لیگ برتر ایران؛ پیروزی پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی

بی بی سی ـ در بیست و دومین هفته لیگ برتر ایران روز جمعه، ۲۹ دی هفت بازی برگزار شد که در مهمترین آنها پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان حریفان خود را شکست دادند.

تراکتورسازی که در صدر جدول رقابت تنگاتنگی با استقلال تهران دارد، این هفته در آبادان میهمان صنعت نفت این شهر، تیم آخر جدول بود و توانست با تک گلی که مهدی سید صالحی به ثمر رساند حریفش را شکست دهد و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال در صدر جدول قرار گیرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در تهران هم پرسپولیس که از زمان آمدن یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی نمایش بهتری داشته، میزبان داماش گیلان بود. با این حال این دیدار برای پرسپولیس بازی نسبتا سختی بود و نهایتا با تک گلی که حسین ماهینی در دقیقه ۴۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، توانست حریف گیلانی اش را شکست دهد و به رده نهم جدول صعود کند.

اصفهانی ها هم روز خوبی داشتند. سپاهان ۳ بر صفر در تهران سایپا را شکست داد و ذوب آهن با یک گل در خانه، گهر لرستان را شکست داد.

مردان علی دایی هم هفته خوبی پشت سرگذاشتند. راه آهن در خانه خود توانست با نتیجه ۳ بر صفر آلومینیوم هرمزگان را از پیش رو بردارد. مجتبی شیری در این بازی دوگل و ایگور کاسترو یک گل به ثمر رساندند.

پیکان هم که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را به دست نیاورده، این هفته را هم با ناکامی به پایان برد.

پیکان با وجود برخورداری از امتیاز میزبانی مقابل نفت تهران، شکست سنگینی خورد و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شاگردان منصور ابراهیم زاده شد.

نتایج دیدارهای هفته بیست و دوم

پرسپولیس یک، داماش صفر
نفت آبادان صفر، تراکتورسازی یک
فجر سپاسی یک، صبای قم یک
ذوب آهن یک، گهر دورود صفر
راه آهن ۳، آلومینیوم صفر
پیکان یک، نفت تهران ۳
سایپا صفر، سپاهان ۳


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016