شنبه 7 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پس از خداحافظی رحمتی؛ دانیال داوری هم دعوت کی روش را رد کرد

به گزارش ایرنا، بازیکن ایرانی - لهستانی تیم آینتراخت برانشوایگ در گفت و گو با روزنامه برانشویگ زایتونگ آلمان گفت: برای بازی کردن در تیم ملی ایران مجبورم مسافتی طولانی را طی کنم و 48 ساعت بعد از آن هم باید برای تیم باشگاهی خود بازی کنم. این موضوع فشار زیادی روی من وارد می کند و با توجه به اینکه به تازگی یک مصدومیت طولانی را پشت سر گذاشته ام این کار برایم دشوار خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور در تیم ملی ایران برای من ریسک است زیرا دوست دارم با تیم باشگاهی ام افتخارات زیادی کسب کنم، افتخاراتی که کسب آنها برایم اهمیت بالایی دارد.

داوری گفت: هنوز آرزوی حضور در تیم ملی ایران را دارم و امیدوارم در اردوهای بعدی شانس دعوت شدن به تیم ملی را داشته باشم.

دانیل داوری که متولد شهر گیسن لهستان است از سال 2009 در تیم آینتراخت برانشوایگ بازی می کند و هم اکنون با این تیم در صدر جدول رده بندی بوندس لیگا B قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کارلوس کی روش از مدت ها قبل به دنبال حل مشکل این دروازه بان برای بازی کردن در تیم ملی ایران بود و در حالی که پس از مدت ها پیگیری، فیفا اجازه بازی کردن او را صادر کرد، خود داوری این دعوت را رد کرد.

هفته گذشته مهدی رحمتی که در چند سال گذشته دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران بود بدون ذکر دلیل مشخصی اعلام کرد که فعلا قصد بازی کردن در تیم ملی را ندارد. تصمیمی که به نظر می رسد یکی از دلایل آن دعوت از دانیل داوری به تیم ملی باشد.

کارلوس کی روش نیز در واکنش به این خداحافظی گفته بود که تا زمانی که در تیم ملی حضور دارد، رحمتی را دعوت نخواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016