سه شنبه 10 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل‌محمدی: مقابل فولاد تغييراتی در ترکيب داريم

سرمربی پرسپوليس با توجه به نبود محمد نوری و رضا حقيقی تغييراتی را در تيمش در بازی مقابل فولاد انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، يحيی گل‌محمدی در نشست خبری پيش از بازی پرسپوليس با فولاد با تبريک ميلاد پيامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: فردا بازی سختی با فولاد داريم. الان بازی‌های ليگ طوری شده که حساسيت نسبت به بازی‌های قبل در آن‌ها بيشتر است. با توجه به وضعيتی که در جدول داريم فقط برای کسب سه امتياز به ميدان می‌رويم. بايد از حضور تماشاگران و ميزبانی نهايت استفاده را ببريم تا بتوانيم در اين ديدار خانگی سه امتياز را بگيريم.

وی ادامه داد: فولاد در چند هفته گذشته نتايج خوبی گرفته و ۱۴ هفته است که نباخته است. آن‌ها اعتماد به نفس خوبی دارند، اما بازيکنان ما با توجه به اينکه شرايط را درک کرده‌اند و در هفته گذشته هم تمرين‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌اند فردا با اراده بهترين نسبت به بازی‌های قبل به ميدان خواهند رفت. اميدوارم بازی خوبی را از هر دو تيم شاهد باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گل‌محمدی با اشاره به مصدوميت محمد نوری و محروميت رضا حقيقی گفت: با توجه به غيبت اين دو بازيکن مجبوريم تغييراتی در تيم داشته باشيم.

خبرنگاری از سرمربی پرسپوليس درباره حاشيه‌های بعد از داربی پرسيد که وی گفت: من داربی را ديگر فراموش کرده‌ام هرچقدر راجع به داوری و صحنه‌های پنالتی بخواهيم صحبت کنيم صدای‌مان به جايی نمی‌رسد. بايد آن بازی را فراموش کنيم و به ديدارهای حساسی که در آينده داريم فکر کنيم.

وی افزود: به هر حال درباره قضاوت آن بازی حرف‌هايی مطرح شد که ما مجبور شديم برای دفاع از حق پرسپوليس وارد اين دعوا شويم. شخصيت رويانيان نبايد باعث می‌شد که برخی از اين موضوع سوء استفاده کنند و پرسپوليس را بزنند. ما برای گرفتن حق بايد تمام تلاش‌مان را بکنيم. حالا يا می‌توانيم حق‌مان را بگيريم يا نمی‌توانيم.

سرمربی پرسپوليس درباره مشکل گل‌زنی اين تيم و عملکرد مهاجمان گفت: ما برای مهاجمان تمرين‌های اختصاصی در نظر می‌گيريم اما شرايط روحی و روانی هر بازيکن هم تاثيرگذار است. بازيکنان ما بايد در زدن ضربات آخر دقت و تمرکز بيشتری داشته باشند. اميدوارم با توجه به تغييراتی که فردا در ترکيب انجام می‌دهيم، اين جابه‌جايی‌ها جواب دهد و بازيکنانی که کمتر بازی کرده‌اند خود را نشان دهند.

گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اينکه پرسپوليس تمام تمرکز خود را روی جام حذفی گذاشته است گفت: اين طور نيست. شرايط ما در ليگ طوری نيست که بخواهيم اين جام را فراموش کنيم. بايد از حيثيت پرسپوليس دفاع کنيم و اين تيم را به جايگاه اصلی‌اش برسانيم. تلاش‌مان را می‌کنيم باقی‌اش دست خداست، اما اين اراده را داريم که در ميان تيم‌های بالای جدول قرار گيريم و اين طور نيست که فقط به جام حذفی فکر کنيم.

عباسی، مدير رسانه‌ای پرسپوليس هم در اين نشست از سازمان ليگ به خاطر برگزاری منظم نشست‌های خبری قبل از بازی تشکر کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016