دوشنبه 9 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته بيست و چهارم ليگ برتر؛ استقلال به دنبال پيکان‌سواری! تراکتور در سرزمين صبا


• نمايندگان شمال‌نشين ليگ برتر اين روزها حال و روز خوشی ندارند و امتيازات ديدارهای خود را يکی پس از ديگری از دست می‌دهند. سير نزولی هفته‌هاست همنشين آنها شده و گويا دست‌بردارشان نيست.


هفته بيست و چهارم رقابت‌های ليگ برتر عصر سه شنبه با برگزاری ۸ ديدار در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود.

به گزارش ايلنا، ليگ برتر در شرايطی عصر سه شنبه وارد بيست و چهارمين ايستگاه خود خواهد شد که که استقلال بعد از تساوی در دربی پايتخت همچنان صدرنشين ليگ است و تراکتورسازی، فولاد و سپاهان هم با فاصله‌ای ناچيز در تعقيب اين تيم مدعی و صدرنشين هستند. اين رقابت‌ها البته در قعر جدول هم با جذابيت‌های بسياری دنبال می‌شود و همچنان فانوس به دستان اين منطقه از جدول نيز در مسير بقای در ليگ برتر تلاش می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ملوان- داماش، سه‌شنبه ساعت ۱۵:۳۰

نمايندگان شمال‌نشين ليگ برتر اين روزها حال و روز خوشی ندارند و امتيازات ديدارهای خود را يکی پس از ديگری از دست می‌دهند. سير نزولی هفته‌هاست همنشين آنها شده و گويا دست بردارشان نيست. اين دو تيم اما در جريان هفته بيست و چهارم ليگ برتر به هم رسيده‌اند. جدالی که از گذشته محل جدل و حواشی بسياری بوده است. ملوان با محمد احمدزاده بعد از يک پايان خوب در نيم فصل اول، هفته‌های زيادی است نتايج مطلوب هواداران انزلی‌چی را نمی‌گيرد و اميدوار است "داربی گيلان" فرصتی باشد برای خروج تيمش از بحرانی که در آن گرفتار شده. در همين مسير داماشی‌ها با حميد درخشان هم، چنين نگاهی به اين بازی دارند و آنها که حالا به جمع فانوس به دستان ليگ اضافه شده‌اند هيچ چاره ای جز پيروزی در دربی گيلان را ندارند.

نفت آبادان-گهردورود، سه‌شنبه ساعت ۱۵:۳۰

جدال قعرنشينان هميشه جذاب و پرحادثه از آب در می‌آيد، به خصوص اين که امتيازات اين ديدار برای هر دو تيم حياتی باشد. نمايندگان و آبادان معدود روزهای آفتابی در ليگ دوازدهم را ديده‌اند و شرايط به مراتب بدتری نسبت به ساير تيم‌های ليگ دارند. اين دو که از مدت‌ها قبل جايگاه هفدهم و هجدهم ليگ را برای خود برگزيده و گويا توانی هم برای رهايی از آن ندارند، در ديدار روز سه شنبه اميدوارند به سه امتياز اين جدال برسند و همچنان اميدوارنه در انتظار رخداد يک معجزه بزرگ باشند. گهر با محمد مايلی‌کهن بعد از دو برد پياپی، دو باخت پياپی را هم تجربه کرده تا نشان دهد موفقيت مقطعی اين تيم نسيمی بيش نبود. نفت آبادان هم اين روزها و بعد از اخراج کاسيميرو سراغ ناجی جديد خود علی فيروزی رفته است.

صبای قم- تراکتورسازی، سه شنبه ساعت۱۵:۳۰

تراکتورسازان تبريز اين هفته سد بزرگی در پيش دارند. صبای قم نشان داده با صمد مرفاوی هم به راحتی به هيچ تيمی باج نمی‌دهد. اين تيم که به لطف نتايج خوب هفته‌های اخيرش حالا به رده ششم جدول رسيده و خود را حتی مدعی سهميه آسيا می‌داند به طور حتم برنامه ويژه‌ای برای رسيدن به امتيازات ديدار خانگی خود خواهد داشت. امتيازاتی که در صورت رسيدن به آن نماينده شهر قم را به آينده اميدوارتر خواهد کرد.

اما در آن سو تراکتورسازی تبريز در جايگاه رقيب اصلی استقلال خوب می‌داند که ديگر جای اشتباه ندارد و از دست دادن حتی يک امتياز ممکمن است به قيمت از دست رفتن همه چيز برای اين تيم تبديل شود. آنها که هم‌اکنون در يک قدمی استقلال هستند خيلی اميددارند در اين هفته هم تزلزل استقلال را شاهد باشند و هم صبا را شکست دهند.

فجرسپاسی- سپاهان، سه‌شنبه ساعت ۱۵:۳۰

تلاش سپاهانی‌ها در مسير رسيدن به صدر اين روزها بيش از ساير تيم‌ها به چشم می‌خورد. شاگردان کرانچار که بعد از سه قهرمانی پياپی در ليگ حالا به دنبال چارمين قهرمانی خود هستند، اين روزها با صلابت تر از هر روزی صدرجدول را نشانه رفته و به سوی ان حرکت می‌کنند. آنها اين هفته فجرسپاسی و محمود ياوری را در مقابل دارند ديداری که به نظر سپاهانی‌ها دشواری‌های بسياری برای پيروزی در آن دارند. فجر که اخيرا مسير موفقيت را در پيش گرفته بعد از کسب چند امتياز خوب حالا خود را دوباره به نيمه بالايی جدول رسانده و حرف‌های زيادی برای گفتن دارد.

پيکان- استقلال، سه‌شنبه ساعت ۱۶:۵۰

استقلال اين هفته به دنبال پيکان سواری است! آنها البته بايد مراقب باشند پيکان سوارشان نشود! آبی‌های پايتخت که به واسطه نمايش پر از انتقاد خود در دربی روز جمعه فشار زيادی را طی روزهای اخير متحمل شده‌اند، چاره‌ای جز شکست حريف قعر جدولی خود ندارند. جدالی که امتيازات آن صدرنشينی استقلال را همچنان تضمين و البته تساوی و حتی شکست احتمالی‌شان صدرنشينی شاگردان قلعه‌نويی را به خطر خواهد انداخت. پيکان هم که همچنان با ويسی سرازيری سقوط را در پيش گرفته بعيد است حداقل در اين ديدار بتواند راه بازگشت به مسير اصلی را داشته باشد. جالب اينجاست تيم پيکان با شوک وارده ناشی از برکناری عبدالله ويسی، سرمربی اين تيم و ديدن فيروز کريمی روی نيمکت به مصاف آبی پوشان تهرانی خواهد رفت.

گفتنی است در ساير ديدارهای روز سه شنبه مس کرمان به مصاف آلومينيوم هرمزگان می‌رود، راه‌آهن با سايپا جدال می‌کند و ذوب‌آهن نيز در يک جدال سنگين ميزبان نفت تهران خواهد بود. آخرين ديدار هفته بيست و سوم را نيز پرسپوليس و فولاد از ساعت ۱۶:۵۰ دقيقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016