شنبه 14 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
14 آبان» پاري سن ژرمن مذاكره با بكام را تأييد كرد، ایرنا
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دیوید بکام، کاپیتان سابق انگلیس شایعه‌سازترین چهره لوشامپیونه

به گزارش خبرگزاری فارس، هنوز مدت کمی از حضور دقیقه 90 دیوید بکام، بازیکن اسبق منچستریونایتد انگلیس، رئال مادرید اسپانیا، لوس آنجلس گالاکسی آمریکا و آ.ث.‌میلان در تیم پاری‌سن‌ژرمن نگذشته است؛ اما بازار شایعات در مورد او رواج یافته است.

بکام که پنج‌شنبه در آخرین روز از موعد نقل و انتقالات پنجره زمستانی به مدت 5 ماه به عضویت تیم پاریسی‌ درآمد، اکنون به شایعه‌ساز‌ترین چهره لیگ فرانسویان تبدیل شده است.

از این رو شایع شده حضورش نه فقط برای تیم پاریسی، بلکه برای کل لیگ بخاطر افزایش دادن انگیزه بازیکنان مفید خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهم‌ترین شایعات این فوتبال به شرح زیر است:

*پنجمین برد 4 تایی تحت تاثیر شوک روحی ناشی از ورود بکام

جمعه شب در اولین بازی هفته بیست و سوم لوشامپیونه تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن موفق شد در زمین تولوز 4 بر صفر برنده شود. این نتیجه در حالی بدست آمد که در خلال فصل جاری تیم پاریسی که توسط کارلو آنچلوتی، ‌مربی بزرگ ایتالیایی اداره می‌شود، 4 برد مشابه کسب کرده بود.

با این حال روزنامه اکیپ در گزارشی حاشیه‌ای از بازی، این گونه عنوان کرد که برد مذکور تحت تاثیر جذب دیوید بکام، ستاره مسن انگلیسی که روز پنج شنبه به عضویت تیم درآمد، کسب شده است.

*حضور بکام برای لوشامپیونه مفید است

دومین شایعه مهم مطرح شده، باز هم به دیوید بکام، خرید جدید سن‌ژرمنی‌ها مرتبط است. برخی رسانه‌ها از جمله لوپاریزین اینگونه مطرح کرده‌اند که این انتقال نه فقط برای تیم پایتخت‌نشین مفید خواهد بود. بلکه باعث وارد آمدن شوک مثبت به لیگ فوتبال فرانسویان یعنی لوشامپیونه خواهد شد.

به باور گزارشگر این نشریه حضور بازیکن 37 ساله که قراردادی 5 ماهه منعقد کرده، باعث می‌شود تا 19 تیم دیگر لیگ دسته اول نیز با انگیزه‌های مضاعف مسابقات باقیمانده را انجام دهند.

*شایعه‌ای در مورد پست بازی بکام

بکام که تا قبل از حضورش در فرانسه، در لیگ‌های دیگری مثل لیگ برتر انگلیس، لالیگا اسپانیا، کالچو ایتالیا و ام. ال. اس آمریکا چهره‌ای همیشه خبرساز بوده ، بنظر می‌رسد در لوشامپیونه نیز به همین رویه ادامه دهد. زیرا بازار شایعات در مورد او همچنان داغ است و شایعه دیگر نیز در ارتباط با پست بازی ‌اش نزد پاریسی‌ها است.

در این ارتباط برخی رسانه‌ها مثل فرانس فوتبال عنوان کرده‌اند، کارلو آنچلوتی به چشم بازیکنی در ترکیب اولیه به این بازیکن 37 ساله نخواهد نگریست و برای دقایق پایانی از وجودش سود خواهد جست.

روزنامه لوپاریزین هم نوشته مربی ایتالیایی تصمیم دارد از تجربه گرانبهای این هافبک نهایت استفاده را کرده و در مرکز خط میانی از وی استفاده کند.

*مربی روبین کازان عامل انتقال ام‌ویا

در ایام نقل و انتقالات میان فصل (پنجره زمستانی) یکی از اتفاقات به وقوع پیوسته در لوشامپیونه خروج یان ام‌ویا ، بازیکن ملی‌پوش رن و انتقالش به روبین کازان روسیه بود.

در مورد این که چرا این ستاره خوش آتیه چنین تصمیمی گرفت، شایعات زیادی مطرح شده است، اما روزنامه لوپاریزین نوشته اطمینان خاطری که بردیوف، مربی روبینی‌ها به وی داد، عامل اصلی تصمیم‌گیری‌اش برای حضور در این تیم بوده است.

*ایبرا شاید در سوئد یا آمریکا کفش‌هایش را بیاویزد

زلاتان ایبراهیموویچ، ‌مهاجم سوئدی و 31 ساله تیم پاری‌سن‌ژرمن همچنان خبر ساز است. تازه‌ترین شایعه در مورد او که توسط برخی رسانه‌ها از جمله شبکه تلویزیونی کانال پلاس نقل شده، مربوط به آینده‌اش است.

این که وی در محفلی با دوستانش عنوان کرده می‌خواهد در آمریکا یا سوئد کفش‌های خود را بیاویزد و با فوتبال وداع کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016