یکشنبه 15 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرپرست تيم ملی فوتبال: شايد رحمتی در اردوهای بعدی باشد

ايسنا ـ سرپرست تيم ملی آخرين برنامه‌های اين تيم را تا بازی ايران برابر کويت تشريح کرد.

به گزارش ايسنا، مهدی محمد نبی در جريان تمرين امروز تيم ملی در جمع خبرنگاران درباره سمت جديدش در تيم ملی به عنوان سرپرست گفت: من چهارشنبه روی نيمکت هستم و نماينده همه شما در تيم ملی خواهم بود.

او در پاسخ به اين سوال که به نظر می‌رسيد که کارلوس کی‌روش پيش از اين با سمت سرپرست چندان موافق نبوده است؟ گفت: نه اين که اعتقاد نداشته باشند. کی‌روش فردی حرفه‌ای است و تجربه حضور در تيم‌های بزرگی را داشته و به همين دليل قطعا می‌داند که هر تيمی بايد سرپرست داشته باشد. با اين حال قرعه به نام من افتاد و من سمت سرپرستی تيم ملی را قبول کردم و قرار است تا با کادر فنی تعامل خوبی داشته باشم و تا حد امکان به اين تيم کمک کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرپرست تيم ملی در پاسخ به سوالی درباره وضعيت مهدی رحمتی گفت: هم رحمتی و هم ساير بازيکنانی که نامشان را نمی‌آوريد در ليستی که برای مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها فرستاده‌ايم قرار دارند. وقتی که مهدی رحمتی از تيم ملی خداحافظی کرد آقای کفاشيان با کی‌روش در اين باره صحبت کرد. به هر دليل مهدی رحمتی درون اردو نيست ولی شايد در اردوهای بعدی حضور داشته باشد. البته ای کاش رحمتی با خود کی‌روش درباره خداحافظی‌اش صحبت می‌کرد. زمانی که من به تيم ملی آمدم رحمتی از تيم ملی رفته بود. رحمتی می توانست با مسئولان فدراسيون فوتبال در اين باره صحبت کند تا مشکلش را حل کند، چرا که لباس تيم ملی ارزشمند است و نبايد به سادگی از دستش داد.

او در ادامه در پاسخ به وضعيت تمرين امروز تيم ملی گفت: قرار بود تمرين ساعت ۱۱ شروع شود، ولی بارش برف ديشب باعث شد تا در مکانی ديگر تمرين کنيم و البته زمين کمپ تيم ملی کيفيت بهتری از ساير زمين‌ها دارد. با اين حال در ساعتی تمرين کرديم که آسيب کمتری به کمپ وارد کند.

نبی در ادامه درباره جلسه کی‌روش و سازمان ليگ برای ايجاد هماهنگی بين کادر فنی تيم ملی و باشگاه‌ها گفت: نقطه نظر سازمان ليگ بر اين است که بازی‌ها در ارديبهشت تمام شود و برنامه‌ريزی به همين منظور تهيه شده که خلاصه‌ای از اين برنامه‌ريزی پيشنهادی را کاظمی به باشگاه‌ها ارسال کرده و قرار شده است تا باشگاه‌ها تا پايان امروز نظرشان را در اين باره ارسال کنند. با اين حال اردوی تيم ملی در ۲۸ اسفند هم آغاز می‌شود و تا هفتم فروردين که تيم ملی از کويت باز می‌گردد ادامه دارد که بعد از سه، چهار روز چند بازی عقب افتاده ليگ قرار است برگزار شود.

سرپرست تيم ملی در پايان درباره وضعيت دانيل داوری گفت: از زمانی که داوری را در ليست تيم ثبت ‌کرده‌ايم خود داوری به اين نتيجه‌ رسيده است که حضور در تيم ملی افتخار است، اما چون بازی ما با لبنان در ليست روزهای بازی‌های دوستانه قرار دارد، باشگاه‌ها می‌توانند بازيکنانشان را به تيم ملی ندهند، اما مطمئن باشيد که اگر بازی در روز رسمی فيفا باشد، باشگاه‌ها موظف به دادن بازيکن به تيم‌های ملی هستند به همين دليل مطمئنا داوری در اردوی بعدی ما حضور خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016