شنبه 14 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تایید درگیری مسی و کارانکا از سوی کایخون

مهاجم جوان رئال‌مادرید درگیری لفظی لیونل مسی با کارانکا را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رسانه‌های اسپانیایی پس از بازی رئال‌مادرید - بارسلونا در دور رفت نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، از درگیری لفظی لیونل مسی با آیتور کارانکا، دستیار ژوزه مورینیو خبر دادند. خوزه کایخون، مهاجم رئال‌مادرید درگیری ستاره آرژانتینی بارسا با کارانکا را تایید کرد و از بی‌احترامی مسی به دستیار مورینیو خبر داد.

کایخون که گل بارسلونا روی اشتباه مسلم او رقم خورد، گفت: "دیدم چه اتفاقی افتاد؛ چرا که پشت سر کارانکا بودم. نشنیدم مسی لفظ "احمق" را به کار برد اما شنیدم که به کارانکا گفت: "تو عروسکی در دستان مورینیو هستی."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دنی آلوس، مدافع برزیلی بارسلونا نیز پس از بازی چهارشنبه شب از شعارهای نژادپرستانه در سانتیاگوبرنابئو خبر داده بود. کایخون در واکنش به سخنان آلوس گفت: "رئال‌مادرید بیش از هر تیمی در معرض شعارهای نژادپرستانه قرار می‌گیرد. متاسفانه این عمل زشت در اسپانیا و دیگر کشورها رخ می‌دهد و کنترلش هم سخت است. این واقعا شرم‌آور است. می‌دانم که تلاش‌هایی برای از بین بردن این عادت زشت صورت می‌گیرد با این حال شاهد ریشه‌کن شدن آن نیستم. 10 سالی است که در اسپانیا زندگی می‌کنم و از همان روز اول با چنین شعارهایی مواجه شدم."

این مهاجم جوان از عملکرد تیمش در نخستین ال کلاسیکو 2013 ابراز رضایت کرد و گفت: "واقعا بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و رسانه‌ها هم این موضوع را تایید کردند. تلاش زیادی در این دیدار داشتیم و همه چیز طبق روال پیش رفت. هر چه در توان داشتیم، رو کردیم و معتقدم که می‌توانیم به فینال صعود کنیم."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016