چهارشنبه 2 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال به نفت رسید،پرسپولیس به زاید

هفته‌ بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از پنجشنبه با انجام سه بازی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دوازدهمین دوره لیگ برتر در حالی از فردا (پنجشنبه) آغاز می‌شود که چهار تیم بالای جدول به دنبال تثبیت جایگاه خود هستند. البته تراکتورسازی و سپاهان در هشت هفته‌ای که به پایان لیگ باقی مانده باید منتظر لغزش استقلال باشند.

پنجشنبه 3 اسفند

* استقلال – نفت آبادان، ورزشگاه آزادی

آبی پوشان پایتخت پس از پیروزی پر گل برابر فجر سپاسی که یکی از معدود بردهای این تیم با اختلاف بیش از دو گل در این فصل بود با آرامش خاطر بیشتری به بازی‌های بعد نگاه می‌کنند. هر چند که شاگردان قلعه‌نویی هنوز سایه سنگین تراکتورسازی و بعد از آن سپاهان را احساس می‌کنند. در چند روز گذشته اعتراض‌های مجتبی جباری به وضعیت مالی استقلال این نگرانی را در دل هواداران به وجود آورده که صدرنشینی استقلال به خاطر وجود بحران مالی در این تیم و به تبع آن حاشیه‌هایی که برای تیم ایجاد می‌شود از دست نرود.

حریف این هفته‌ استقلال تیم قعر جدولی نفت آبادان است که به هیچ وجه حال و روز خوشی ندارد و اگر سه امتیاز بازی با استقلال را هم از دست بدهد رفته‌رفته خود را به سقوط نزدیک‌تر کرده است.

* سپاهان - ملوان، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

زردپوشان اصفهان بعد از شکست برابر پرسپولیس اختلاف خود را با صدر پنج امتیاز می‌بینند. شاگردان کرانچار که البته بازی کم حاشیه‌ای برابر قرمزپوشان پایتخت نداشتند، در حالی به مصاف ملوان می‌روند که نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی خانگی دارند. هر چند قوهای سپید انزلی در این فصل نشان داده‌اند که برابر تیم‌های بزرگ به سادگی تسلیم نمی‌شوند. هر چند احمدزاده بعد از تساوی برابر فولاد از سرمربیگری ملوان استعفا کرد، اما با رد استعفایش او همچنان هدایت این تیم را در دست خواهد داشت.

* تراکتورسازی – فجرسپاسی، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

قرمز پوشان تبریزی همچنان با تونی اولیویرا روند خوبی داشته‌اند. پیروزی خارج از خانه برابر گهر فاصله سه امتیازی آنها با استقلال را حفظ کرده و تراکتورسازی که مثل فصل قبل در کورس قهرمانی قرار دارد، می‌داند برای ماندن در این رقابت باید در ابتدا سه امتیاز بازی‌های خانگی را به دست بیاورد. در آن سو فجری‌ها بعد از باخت سنگین و پر حاشیه برابر استقلال به گفته یاوری به خوبی از نظر روحی ریکاوری کرده‌اند و آماده دیدار با تراکتورسازی هستند.

جمعه 4 اسفند

* آلومینیوم – پرسپولیس، ورزشگاه بندرعباس

پرویز مظلومی در دومین بازی خود با آلومینیوم خیلی زود به پرسپولیس خورد. نماینده هرمزگان که همچنان خطر سقوط را احساس می‌کند بعد از رفتن اکبر میثاقیان به دنبال نجات خود از انتهای جدول است. آنها برای این کار جمعه پرسپولیسی را روبروی خود می بیند که در دو، سه هفته‌ اخیر آماده ظاهر شده و با وجود غیبت چند بازیکن اصلی‌اش نتایج خوبی گرفته است. شاید مهم‌تر از تقابل پرویز مظلومی با پرسپولیس حضور ایمون زاید مقابل سرخپوشان باشد که همیشه در صحبت‌هایش گفته دوست دارم هر چه زودتر به پرسپولیس برگردم.

شاگردان گل محمدی برای حفظ امیدهای خود جهت کسب سهمیه آسیا باید آلومینیوم را در خانه شکست دهند. علی کریمی و مهدی مهدوی کیا همچنان غایبان پرسپولیس در این هفته‌های لیگ برتر هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


** برنامه کامل بازی‌های هفته‌ بیست و هفتم لیگ برتر:

پنجشنبه 3 اسفند
* تراکتورسازی – فجرسپاسی، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، ساعت 16

* سپاهان – ملوان، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان، ساعت 16

* استقلال – نفت آبادان، ورزشگاه آزادی، ساعت 19

جمعه 4 اسفند

* آلومینیوم – پرسپولیس، ورزشگاه بندرعباس، ساعت 14:30

* سایپا – ذوب آهن ، ورزشگاه انقلاب کرج، ساعت 16

* فولاد – پیکان، ورزشگاه تختی اهواز، ساعت 16


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016