شنبه 5 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسینی: صالحی برای قدرتنمایی، من و گل‌محمدی را اخراج کرد

دستیار یحیی گل‌محمدی در اظهارنظری جالب می‌گوید صالحی، داور بازی پرسپولیس و آلومینیوم به خاطر پخش مستقیم بودن این بازی و قدرتنمایی، او و گل‌محمدی را اخراج کرده است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دیدار روز گذشته این تیم مقابل آلومینیوم و اتفاقاتی که در این بازی افتاده اظهار کرد: ما در 10 دقیقه اول موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم و باید در همان نیمه کار را تمام می‌کردیم، اما زمین کیفیت بدی داشت و اصلا درست نیست که تیم‌ها این قدر هزینه کنند، اما زمانی که قرار است نتیجه‌ کار خود را ببینند در چنین زمین‌هایی به میدان بروند.

وی درباره داوری این بازی گفت: فکر می‌کنم که داور اصلا با کمک‌هایش هماهنگ نبود. من و گل محمدی اعتراض آن چنانی به داوری نکردیم، اما او انگار می‌خواست که قدرت خود را به ما نشان دهد و خیلی بی‌جهت من و گل محمدی را اخراج کرد. یحیی اصلا تن صدایش هم بلند نیست چه برسد به این که بخواهد توهین کند.

حسینی ادامه داد: صحنه‌ای که کریم انصاری فرد تک به تک شد تصمیم داور کاملا عجیب و غریب بود. من کمی صدایم را بالا بردم و به تصمیم داور اعتراض کردم، اما این بار نوبت داور چهارم بود که به داور گزارش دهد و من را اخراج کند. معمولا در چنین مواقعی داور‌ها یک تذکر می‌دهند، اما صالحی خیلی راحت من و گل محمدی را اخراج کرد. انگار این داورها می‌خواهند در بازی‌های پخش مستقیم به گونه‌ای خود را نشان دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دستیار گل محمدی درباره غیبت خود و سرمربی پرسپولیس در بازی بعد و تاثیر آن روی عملکرد سرخپوشان گفت: مشکلی از این بابت وجود ندارد. بازیکنان پرسپولیس همه با تجربه هستند. البته باشگاه حق دارد که به این مساله اعتراض کند و رای را برگرداند. واقعا در حق پرسپولیس اجحاف شده است. متاسفانه داور خیلی بد قضاوت کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016