شنبه 5 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"مشکلات مالی و مسائل فنی" قلعه‌نویی را خانه‌نشین کرد

سرپرست استقلال می‌گوید مشکلات مالی بازیکنان و مسایل فنی به جسم قلعه‌نویی ضربه وارد کرده است.

میر شاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت جسمانی قلعه‌نویی گفت: بعد از بازی استقلال و نفت آبادان، فشار ایشان کمی بالا و پایین رفت و دچار بی‌حسی شد. ما به همراه کادر پزشکی، او را به بیمارستان آتیه انتقال دادیم و پزشکان توصیه کردند دو روز استراحت کند. با این حال خودش ترجیح داد به جای بیمارستان به منزل برود و استراحت کند. به همین دلیل آقای قلعه‌نویی در حال حاضر در منزل حضور دارد.

وی در ادامه دلیل این مشکل جسمانی سرمربی استقلال را این گونه بیان کرد: بار بسیاری از مشکلات بر گردن قلعه‌نویی است. از سویی استرس و فشار مسایل فنی و از سویی دیگر مشکلات مالی بازیکنان فشار روانی زیادی بر او وارد می‌کند. بسیاری از بازیکنان مشکلات مالی‌شان را با او در میان می‌گذراند و او باید پیگیر این مسایل هم باشد و به همین دلیل فشار زیادی بر قلعه‌نویی وارد می‌شود و قبول کنید این مسایل به جان آدم ضربه می‌زند. شما خودتان را به جای امیر بگذارید و ببینید وقتی از دقیقه 35 بازیکن تیم اخراج می‌شود چه فشاری را تحمل می‌کند.

سرپرست استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه سفر استقلال به قطر، گفت: هفتم اسفند به قطر می‌رویم و در روز هشتم تمرین خواهیم داشت. در روز دهم اسفند هم به ایران باز خواهیم گشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه با انتقاد از آنچه فضاسازی برخی رسانه‌ها در فرایند صدور ویزای بازیکنان استقلال خواند، گفت: من نمی‌دانم چه کسانی هستند که این جوسازی‌ها را ایجاد می‌کنند. وقتی باید حدود 45 ویزا دریافت کنیم، این را هم باید در نظر بگیریید که شاید چند ویزا به علت اتمام وقت اداری آن کشور به روز بعد منتقل شود. در حال حاضر هم می‌دانید که بدون هیچ مشکلی همه ویزاهایمان صادر شده است.

ماجدی در پایان درباره وضعیت تمرینات استقلال گفت: تمرین امروز استقلال در نوبت عصر برگزار نمی‌شود و بازیکنان امروز (شنبه) وزنه می‌زنند و تمرینات گروهی از فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016