پنجشنبه 10 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست بخشش مدیرعامل پرسپولیس

به دنبال اتفاقاتی که طی روزهای گذشته پیرامون باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال به خاطر مسائل داوری رخ داد، ظهر امروز جلسه‌ای بین فداحسین مالکی، محمدرویانیان، علی کفاشیان و مهدی محمدنبی برگزار شد تا طرفین حرف هایشان را رودررو بزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه که در محل دفتر فدا حسین مالکی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و به دعوت وی تشکیل شده بود، رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال شنونده حرف ها و نقطه نظرات محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بودند. رویانیان که در روزهای گذشته مواضع تندی علیه برخی اتفاقات در فدراسیون فوتبال گرفته بود و درگیری لفظی با حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری این فدراسیون داشت، در این جلسه نقطه نظراتش را در مورد داوری مطرح کرد.

علی کفاشیان و مهدی محمد نبی نیز در مورد شرایطی که بر فدراسیون فوتبال حاکم است توضیحاتی ارائه کردند و بر تعامل بین فدراسیون با باشگاه ها و کمک هایی که باید طرفین به یکدیگر انجام دهند تاکید کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فدا حسین مالکی در مورد برگزاری این جلسه گفت: از آقایان کفاشان و نبی تشکر می کنم که دعوت مرا پذیرفتند و به این جلسه آمدند. به هر حال اعتقاد دارم که وجود اختلافات به فوتبال لطمه می زند و وظیفه ماست که این اختلافات را به حداقل برسانیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: فوتبال ایران روزهای سرنوشت سازی را پیش رو دارد و با توجه به شرایطی که تیم ملی دارد باید همه دست در دست هم بدهیم تا بتوانیم کمک کنیم تیم ملی به جام جهانی راه پیدا کند. ضمن اینکه باشگاه های ما هم شرایط حساسی دارند که باید در تعامل دو طرفه این مشکلات به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه جلسه خوبی برگزار شد و طرفین گلایه ها و انتقاداتشان را رودررو مطرح کردند خاطرنشان کرد: در این جلسه بنده دو درخواست از مسئولان فدراسیون فوتبال داشتم. اول اینکه با توجه به اینکه یحی گل محمدی یکی از مربیان جوان و با اخلاق فوتبال ایران است مسئولان از طریق راهکارهای قانونی زمینه ای را فراهم کنند که محرومیت وی برای دیدار با سایپا لغو شود و روی نیمکت بنشیند. دوم اینکه در رایی که برای آقای رویانیان صادر شده تجدید نظر کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016