پنجشنبه 10 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احسان عفونت بلای جان دارنده مدال برنز المپیک لندن

دارنده مدال برنز المپیک لندن پس از جام جهانی کشتی آزاد به خاطر عفونت بدنش باید چند روزی به استراحت بپردازد.

احسان لشگری در گفت و گو با خبرنگار کشتی ایسنا اظهار کرد: به خاطر مصدومیتهایی که داشتم بدنم عفونت کرده که مجبورم با انجام آزمایش و مصرف دارو مدتی استراحت کنم. قبل از جام جهانی باید بستری می‌شدم و از دارو استفاده می‌کردم اما به خاطر حضور در ترکیب ایران و کمک به تیم ملی این کار را انجام ندادم و حالا باید به درمان عفونت بدنم بپردازم.

وی درباره قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی آزاد گفت: بیشتر تیم های حاضر در جام جهانی با 80 درصد توان خود حضور پیدا کرده بودند و ترکیه،‌آمریکا و بلاروس هم با تمام نفرات اصلی به ایران آمده بودند. درباره روسیه هم نمی‌توان گفت تیم درجه دو یا سه آنها بوده چون کشتی گیران روسیه تا نفرات چهارم و پنجم تفاوت چندانی با هم ندارند و هر سال یک قهرمان جدید به کشتی معرفی می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آزاد کار 84 کیلوگرم ایران ادامه داد:‌ با شرایط بدنی و تمرینات کم و مصدومیتی که داشتم از شرایط خودم در جام جهانی راضی هستم. البته با هیچ کدام از حریفانم در جام جهانی کشتی نگرفته بودم ولی خدا را شکر توانستم پیروز شوم و تیم ایران هم قهرمان شد که این مسأله مسئولیت ما را زیادتر می‌کند.

وی همچنین درباره فن "درختکن" که در جام جهانی بارها با اجرای آن مردم را به شوق آورد خاطر نشان کرد: خودم "درختکن" را خیلی دوست دارم و در تمرینات هم روی آن زیاد کار می‌کنم. در رقابتها هم وقتی فرصت اجرا پیدا کنم آن را انجام می‌دهم و طوری شده که در کشتی هایم همه منتظر درختکن کردن حریفان به وسیله من هستند.

برنزی ایران در المپیک لندن درباره حذف کشتی از المپیک تصریح کرد:‌ فکر نمی‌کنم IOC بتواند کشتی را از المپیک حذف کند. البته این استقبال عالی مردم از جام جهانی هم صد در صد روی تصمیم IOC تأثیر خواهد گذاشت چرا که مشخص شد کشتی چقدر طرفدار پرشور دارد.

لشگری در پایان درباره مسابقه های آسیایی هند و جهانی مجارستان که در سال آینده برگزار خواهد شد بیان کرد:‌ فعلا در تلاشم تا این مشکل عفونت بدنم برطرف شود ولی تمرینات خود را به زودی از سر می‌گیرم اما فکر نکنم در رقابتهای آسیایی کشتی بگیرم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016