شنبه 12 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازگشت مارادونا به ایتالیا برای تسویه مالیات!

به گزارش خبرگزاری فارس، دیگو مارادونا که سال‌های دور در ناپولی ایتالیا توپ می‌زد، برای رفع مشکل مالیاتی خود وارد خاک ایتالیا شده است. این خبر در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شده ولی به هیچ وجه تایید نشده و در حد شایعه‌ باقی مانده است.

اگر این اتفاق رخ داده باشد، با توجه به اینکه مارادونا چندین سال تحت پیگرد پلیس قرار داشت و اعلام شده بود به محض ورود به خاک ایتالیا دستگیر خواهد شد، مشخص نیست در حال حاضر وی در ایتالیا در چه شرایطی قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در زیر به برخی از شایعه‌هایی که هفته گذشته تیتر بیشتر روزنامه‌های ایتالیا را به خود اختصاص داده بودند اشاره می‌شود:

1. باشگاه رم پیشنهاد 25 میلیون پوندی و مخفیانه بارسلونا برای جذب مارکینیو، بازیکن برزیلی این تیم را رد کرده است. کوریره دلو اسپورت فاش کرده هفته گذشته کاتالان‌ها این پیشنهاد را به همراه دستمزدی گزاف برای جذب این بازیکن به جالوروسی ارائه کرده بودند.

2. اریک لاملا، هافبک تهاجمی و آرژانتینی باشگاه رم، توجه الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد را به خود جلب کرده است. بر این اساس قرار است یونایتد‌ها در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی، مبلغ قابل توجهی را برای این بازیکن به رمی‌ها پیشنهاد دهند.

3. دیگو مارادونا برای پایان دادن به مشکل مالیاتی که سال‌ها وی را از ورود به خاک ایتالیا محروم کرده بود، وارد این کشور شد.

4. لوچیانو اسپالتی که اکنون هدایت زنیت سنت پترزبورگ روسیه را به عهده دارد، در رادار باشگاه چلسی قرار گرفته و ممکن است هدایت این تیم را بدست بگیرد. با توجه به اینکه پیش از این نیز رومن آبراموویچ از شیوه بازی تیم‌هایی که اسپالتی هدایت آنها را در دست داشته تمجید کرده بود، احتمال این انتقال زیاد است.

5. ریکاردو کاکا که در رئال مادرید اسپانیا توپ می‌زند، بار دیگر اعلام کرد شاید این باشگاه را ترک کرده و به میلان بازگردد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016