شنبه 12 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بارسا به دنبال انتقام، ديدار برگشت بارسلونا ـ رئال مادريد

مهر بارسلونا در حالی امشب در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو به مصاف رئال مادريد می‌رود که تمام بازيکنان اين تيم انتقام شکست چهارشنبه شب در نيوکمپ را اصلی ترين هدف خود در اين بازی می‌دانند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئال مادريد بعد از اينکه بارسلونا را در نيوکمپ تحقير کرد، شنبه در چارچوب دور برگشت لاليگا در سانتياگوبرنابئو ميزبان بارسا خواهد بود. تيم ژوزه مورينيو به احتمال فراوان در ديدار فردا مقابل تغييرات زيادی در ترکيب تيمش خواهد داشت زيرا آنها سه‌شنبه شب بايد در ديداری بسيار حساس در يک هشتم نهايی ليگ قهرمانان در اولدترافورد به مصاف منچستريونايتد بروند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مارسلو، لوکا مودريچ، کاکا و بنزما که در ديدار چهارشنبه شب غايب بودن احتمالا در ديدار شنبه به ميدان خواهند رفت. سرخيو راموس بعد از پشت سرگذاشتن يک جلسه محروميت خود به ترکيب رئال برمی‌گردد اما آنخل دی ماريا که در ديدار مقابل دپورتيوو لاکرونيا کارت قرمز گرفت، در ديدار شنبه شب غايب خواهد بود.

ليونل مسی ستاره بارسا با وجود اينکه تمرين چهارشنبه شب را به دليل تب شديد از دست داده بود در ديدار فردا شب به ميدان خواهد رفت. حضور آدريانو مدافع بارسا و الکس سانگ نيز در ابهام قرار دارد.

* رئال مادريد در ۱۱ بازی خانگی قبلی خود در لاليگا ۱۰ پيروزی کسب کرده و در ۲۴ بازی خانگی اخير خود شکست ناپذير بوده است.

* پيروزی ۳ بر يک رئال در ديدار سه شنبه شب در نيوکمپ بزرگترين پيروزی آنها در اين ورزشگاه بعد از پيروزی ۵ بر يک سال ۱۹۶۳ بود.

* رئال مادريد در ۴۲ بازی تمامی رقابتهای اين فصل ۱۰۱ گل به ثمر رسانده که ميانگين آن ۲.۴ گل در هر بازی می‌شود.

* بارسلونا اين روزها اوضاع خوبی ندارد و در ۷ بازی اخير خود تنها ۳ پيروزی کسب کرده است.

* آبی و اناری‌ها در ۷ بازی اخير خود مقابل رئال تنها يک پيروزی کسب کرده‌اند و در ديگر ديدارها ۳ شکست و ۳ تساوی داشته‌اند.

* ليونل مسی در ۱۵ بازی پياپی در رقابتهای لاليگا گلزنی کرده که اين يک رکورد برای او محسوب می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016