سه شنبه 22 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا و ديدارهای استقلال و سپاهان

• استقلال به فکر نخستين پيروزی آسيايی
• سپاهان در قطر صدر را حفظ می‌کند

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا درحالی فردا چهارشنبه برگزار می‌شود که استقلال در خانه به فکر جبران شکست ۱۰ سال پيش و نخستين قهرمانی است و سپاهان هم با انديشه برد و حفظ صدرنشينی به قطر سفر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از دومين هفته يازدهمين دوره مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا فردا چهارشنبه با برگزاری ۸ مسابقه به پايان می‌رسد که استقلال در ورزشگاه آزادی ميزبان العين امارات است، تيمی که در بازی گذشته برابر تيم قدرتمند الهلال عربستان به پيروزی دست يافت.

اين دو تيم که پس از ۱۰ سال بار ديگر برابر هم صف آرايی می‌کنند، برای اينکه مدعی صعود از گروه مرگ باشند با هدف پيروزی به ميدان می‌آيند. در اين بين آبی‌پوشان به خاطر اينکه در بازی گذشته در اين جام ۳ مرتبه پيروزی را با تساوی در زمين الريان عوض کردند، در ورزشگاه خانگی به فکر رسيدن به نخستين پيروزی خود در آسيا هستند، بردی که ممکن است شاگردان قلعه‌نويی را در پايان سال ۹۲ صدرنشين اين گروه کند و مسير آنها را برای رسيدن به مرحله دوم تا حدودی هموارتر سازد. البته غيبت خسرو حيدری بزرگترين مشکل آبی‌پوشان برای اين ديدار است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آخرين رويارويی دو تيم به نخستين دوره ليگ قهرمان آسيا باز می‌گشت، زمانيکه مسابقات بصورت دوره‌ای برگزار می‌شود و استقلال با شکست ۳ بر ۲ برابر اين تيم در بازی سوم از دور مسابقات کنار رفت. اين ديدار فرصتی هم برای گرفتن انتقام شکست از تيمی است که سال ۱۹۶۸ تاسيس شد و در سال ۲۰۰۳ با شکست "بک ترو ساسانا"ی تايلند به عنوان قهرمانی ليگ قهرمانان آسيا دست پيدا کرده است.

بنجامين ويليامز از استراليا به همراه جان متيو و هاکان آناز از همين کشور قضاوت بازی استقلال با العين امارات را برعهده دارد، ضمن اينکه چاريمورات کوربانوف" از ترکمنستان هم داور چهارم اين بازی است.


سپاهان ديگر نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا روز چهارشنبه ميهمان الغرافه است که در بازی نخست با دو گل مغلوب الاهلی عربستان شد. تيم قطری که دو فصل پيش در خانه با يک گل سپاهان را شکست داد و در بازی فردا هم به فکر تکرار آن نتيجه برای جبران شکست در بازی نخست است. سپاهانی‌ها که فعلا صدرنشين گروه هستند هم برای رسيدن به پيروزی به قطر رفته‌اند، تا ضمن حفظ جايگاه فعلی، به لطف اين پيروزی خود را به عنوان يکی از مدعيان صعود از اين گروه مطرح کنند.

برنامه ديدارهای هفته دوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا به شرح زير است:
گروه C:
* الغرافه قطر - سپاهان ايران، ساعت ۱۸:۴۵، ورزشگاه بن جاسم
* النصر امارات - الاهلی عربستان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه المکتوم

گروه D:
* استقلال ايران - العين امارات، ساعت ۱۹، ورزشگاه آزادی
* الهلال عربستان - الريان قطر، ساعت ۲۳، ورزشگاه ملک فيصل بن فهد

گروه G:
* بيجينگ گوآن چين - سانفرانسيسکو هيروشيما ژاپن، ساعت ۱۵، ورزشگاه کارگران
* بنيادکار ازبکستان - پوهانگ استيلرز کره‌جنوبی، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه جار

گروه H:
* کاشيما ريسول ژاپن - سنترال کوآسک مارينرز استراليا، ساعت ۱۳:۳۰، ورزشگاه هيتاچی کاشيوا
* سوان سامسونگ بلووينگز کره‌جنوبی - گويژو رينه چين، ساعت ۱۴، ورزشگاه جام جهانی سوون


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016