پنجشنبه 17 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين خبرها از ديدار حساس استقلال ـ تراکتورسازی

• آخرين وضعيت ورزشگاه آزادی پس از برف تهران

ايسنا ـ مدير مجموعه ورزشی آزادی گفت: تماشاگران برای تماشای بازی استقلال و تراکتورسازی فردا از ساعت ۱۲ به بعد به مجموعه مراجعه کنند.

توفيق کابلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره ديدار تيم‌های تراکتورسازی و استقلال اظهار کرد: با توجه به بارش برف سنگين از روز گذشته در مجموعه آزادی از تماشاگران عزيز ديدار تيم‌های استقلال و تراکتورسازی خواهش می‌کنيم که به ما فرصت دهند تا شرايط را برای برگزاری بازی مهيا کنيم.

اگر بارش برف تا بعد از ظهر قطع شود، بلافاصله ما با حداکثر قوا کار آماده سازی و جمع کردن برف را از روی سکوها و زمين چمن ۱۰۰ هزار نفری آزادی آغاز خواهيم کرد و سعی می‌کنيم تا فردا ظهر شرايط را مهيا کنيم. به همين دليل از عزيزان می‌خواهيم که بعد از ساعت ۱۲ برای تماشای اين ديدار به ورزشگاه مراجعه کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: البته مسئولان فدراسيون فوتبال و ناظر داوری وضعيت زمين چمن استاديوم را بررسی خواهند کرد. اگر بازی قابل انجام بود، آمادگی داريم که شرايط را مهيا کنيم و در صورتی که آنها صلاح نداند باز هم شرايطش را داريم که در روز بعد ميزبان مسابقه باشيم.

مدير مجموعه ورزشی آزادی با اشاره به حضور تماشاگران شهرستانی در اين ديدار، ادامه داد: با توجه به شرايط جوی موجود از تماشاگران شهرستانی تقاضا داريم که ابتدا پيگير زمان بازی باشند تا چنانچه زمان بازی تغيير کرد به زحمت نيفتند و به تهران نيايند و اگر شرايط بازی تغييری نکرد، زمانی به تهران سفر کنند که حدود ساعت ۱۲ به استاديوم برسند تا خدای نکرده اذيت نشوند.

کابلی همچنين با اشاره به نشست روز سه‌شنبه شورای تامين درباره مصوبات اين جلسه به ايسنا گفت: ما در اين نشست درباره استفاده از ورزشگاه تختی در سال آينده صحبت کرديم. با پيگيری مستمر رييس سازمان ليگ و درخواست مجموعه ورزشی آزادی قرار شد سال آينده بازی‌های ليگ تنها در ورزشگاه آزادی برگزار نشود و بخشی از آن در استاديوم تختی انجام شود تا کمک بيشتری به حفظ و نگه داری مجموعه آزادی شود.

وی افزود: با توجه به نظر کارشناسی و مهندسی کشاورزی بايد در چمن آزادی بعد از هر بازی ۷۲ ساعت وقفه وجود داشته باشد. ورزشگاه تختی هم به تاييد AFC رسيده و هم اين که بعد از استاديوم آزادی يکی از بهترين ورزشگاه‌ها برای ميزبانی رقابت‌های فوتبال است.

***
• پرواز تراکتورسازی لغو شد
• شاگردان اوليويرا با اتوبوس به تهران می‌آيند

مهر ـ سرپرست تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز با بيان اين خبر لغو پرواز اين تيم به تهران، گفت: با توجه به حساسيتی که بازی ما با تيم‌های استقلال و پس از آن الجيش قطر دارد، ريسک نکرده و با اتوبوس به تهران سفر می‌کنيم.

حسن آذرنيا سرپرست تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بيان مطلب فوق گفت: به دليل بارش شديد برف و شرايط نامساعد جوی که بر فرودگاه مهرآباد تهران حاکم است، پرواز ساعت ۱۲:۱۵ ما به تهران لغو شد.

وی در همين خصوص افزود: به دليل بازی حساسی که با تيم استقلال داريم و باتوجه به اينکه بامداد يکشنبه نيز برای بازی با تيم الجيش بايد عازم دوحه شويم، ريسک نکرده و منتظر پرواز ديگری نمی‌شويم. در اين شرايط مجبوريم با اتوبوس به تهران آمده و حدود ۸ تا ۹ ساعت هم در راه خواهيم بود.

ديدار تيم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی از هفته بيست و نهم رقابت‌های ليگ برتر ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

***

• اوليويه‌را در نشست خبری شرکت نمی‌کند

مهر ـ پس از لغو پرواز تيم تراکتورسازی و قطعی شدن اعزام اين تيم با اتوبوس به تهران، سرمربی و ساير اعضای کادر فنی تيم تراکتورسازی ديگر نمی‌توانند در نشست پيش از ديدار تيم‌های استقلال و تراکتورسازی شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از لغو پرواز ظهر پنجشنبه تيم تراکتورسازی تبريز به تهران به دليل بارش سنگين برف و شرايط نامساعد جوی در تهران، مسئولان اين تيم تصميم گرفتند، ريسک نکرده و برای بازی حساسی که مقابل استقلال پيش رو دارند و همچنين پس از آن پرواز تيمشان به دوحه قطر برای بازی مقابل تيم الجيش در ليگ قهرمانان آسيا، با دو دستگاه اتوبوس به تهران بيايند.

اين موضوع باعث شده که تونی اوليويه‌را و يا ساير اعضای کادرفنی تراکتورسازی نتوانند در نشست خبری پيش از ديدار تيم‌های استقلال و تراکتورسازی که قرار است ساعت ۱۴ روز پنجشنبه در محل سالن کنفرانس سازمان ليگ برگزار شود، شرکت کنند.

ديدار تيم‌های فوتبال تراکتورسازی و استقلال از هفته بيست و نهم رقابتهای ليگ برتر ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

***

• قانون ميزبان و ميهمان از نظر سهميه‌ها تغيير نکرده
• بازی استقلال - تراکتور لغو نمی‌شود

مهدی تاج سرپرست سازمان ليگ با تاکيد بر اينکه قانون ميزبان و ميهمان از نظر سهميه‌های حضور تماشاگران در ورزشگاه تغيير نکرده، گفت: طبق مصوبه شورای تامين مسئولان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا تماشاگران استقلال و تراکتورسازی در جايگاه معلوم خود مستقر شوند.

مهدی تاج سرپرست سازمان ليگ در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرين اقدامات صورت گرفته برای استقرار تماشاگران استقلال و تراکتورسازی تبريز در ورزشگاه آزادی در زمان برگزاری ديدار دو تيم در هفته بيست و نهم رقابتهای ليگ برتر در ورزشگاه آزادی ضمن بيان مطلب فوق گفت: قانون ميزبان و ميهمان از نظر سهميه‌ها تغيير نکرده است و در خصوص ورود تماشاگران استقلال و تراکتورسازی تبريز به ورزشگاه آزادی، همان قانون پا برجاست.

وی در خصوص مکانيزم استقرار تماشاگران دو تيم در اين بازی اظهار داشت: طبق مصوبه شورای تامين، مسئولان برگزاری و همه ارگان‌ها تلاش ويژه‌ای را برای استقرار و جداسازی تماشاگران استقلال و تراکتورسازی خواهند کرد تا آنها در جايگاه معلوم خود مستقر شوند که اين مهم توسط نيروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه انجام می‌شود.

سرپرست سازمان ليگ با تاکيد بر اينکه طرفداران تيم تراکتورسازی تبريز به اندازه ميهمان بودن وارد ورزشگاه می‌شوند، يادآور شد: مميزی کردن طرفداران دو تيم استقلال و تراکتورسازی با توجه به اينکه بليت فروشی توسط باشگاه‌ها صورت نمی‌گيرد، سخت است ولی قانون تغييری نکرده است.

تاج همچنين در مورد بارش برف سنگين در تهران و احتمال لغو اين بازی گفت: با توجه به برف سنگينی که آمده است، ورزشگاه آزادی آمادگی برگزاری اين مسابقه را دارد اما برخی از سکوها پوشيده از برف است که مسئولان اين ورزشگاه در تلاش هستند تا ميزان اين برف‌ها را کاهش دهند.

ديدار تيم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی تبريز در هفته بيست و نهم رقابتهای فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت ۱۷:۳۰ دقيقه فردا جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

***

• مظفری‌‌زاده داور بازی استقلال - تراکتورسازی شد

مهر - کميته داوران فدراسيون فوتبال در حالی اسامی داوران ۵ ديدار نخست از هفته بيست و نهم رقابتهای ليگ برتر را اعلام کرد که قضاوت بازی حساس استقلال با تراکتورسازی تبريز به سعيد مظفری‌زاده سپرده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی کميته داوران فدراسيون فوتبال، اسامی داوران قضاوت کننده در پنج ديدار از روز نخست هفته بيست و نهم رقابتهای فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زير اعلام شد:

جمعه - ۹۱/۱۲/۱۸
* سپاهان اصفهان - صبای قم، ساعت ۱۶، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
داور: حسين زرگر، کمک‌ها: رسول فروغی و رضا عبدوس، داور چهارم: محمد ملکی، ناظر: هدايت ممبينی

* سايپا البرز - ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۶، ورزشگاه انقلاب کرج
داور: شاهين حاج بابايی، کمک‌ها: رضا سخندان و آرمان اسعدی، داور چهارم: جواد شرفی، ناظر: حسين عسکری

* داماش گيلان - صنعت نفت آبادان، ساعت ۱۶، ورزشگاه شهيد عضدی رشت
داور: عليرضا فغانی، کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عاليقدر، داور چهارم: غلامرضا جباری، ناظر: محمد پيروزرام

* مس کرمان - پيکان تهران، ساعت ۱۶، ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
داور: احمد صالحی، کمک‌ها: بابک داوری و محمدرضا غنو، داور چهارم: جمشيد محمدی، ناظر: حيدر شکور

* استقلال تهران - تراکتورسازی تبريز، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه آزادی تهران
داور: سعيد مظفری‌زاده، کمک‌ها: حسن کامرانی‌فر و محسن فريمانی، داور چهارم: اشکان خورشيدی، ناظر: نويد مظفری


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016