چهارشنبه 21 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آیت‌الهی: برکناری کی‌روش جزو شرح وظایف عزیزی‌خادم نیست

دژاگه بازیکنی بود که در بازی‌های گذشته در حد توان برای موفقیت تیم ملی تلاش کرد و ما امیدواریم مصدومیت او طولانی نباشد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پیگیر مصدومیت اشکان دژاگه هستیم، گفت: اگر این بازیکن نتواند کمکی به تیم ملی بکند کادر فنی باید به فکر جایگزین او باشد.

هادی آیت‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: دژاگه بازیکنی بود که در بازی‌های گذشته در حد توان برای موفقیت تیم ملی تلاش کرد و ما امیدواریم مصدومیت او طولانی نباشد تا بتوانیم در بازی‌های پیش رو از وجودش استفاده کنیم.

وی ادامه داد: برای موفقیت تیم ملی پیش از رویارویی با قطر دو دیدار تدارکاتی را با تیم‌های عراق و عمان در نظر گرفته‌ایم. با توجه به اینکه از تیم ملی قطر شناخت داریم تلاش کردیم تیم‌هایی را انتخاب کنیم که سبک بازی آنها مانند این تیم باشد و فکر می‌کنم تیم ملی عراق از لحاظ فیزیکی و تکنیکی شباهت زیادی به قطر دارد و به نظر من عراق و عمان حریفان تدارکاتی خوبی برای تیم ملی هستند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال همچنین با بیان اینکه برای حضور در جام جهانی همه اهالی فوتبال باید کمک کنند، اظهار داشت: اگر ما می‌خواهیم مدعی صعود به جام‌جهانی باشیم باید از 3 مسابقه آینده حداقل 7 امتیاز بگیریم تا انشاالله با حضور در جام‌جهانی دل مردم را شاد کنیم.

وی در ادامه متذکر شد: امیدوارم بازیکنان نیز تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم انجام دهند، اما باید بگویم فدراسیون هیچ کوتاهی نکرده، الان هم تمامی مسئولان دست به دست هم داده‌اند تا کادر فنی و ملی‌پوشان را شارژ کنند تا در نهایت تیم ملی نتیجه بگیرد.

آیت‌الهی اضافه کرد: انشاالله ملی‌پوشان با همان روحیه و رویه‌ای که در مسابقه برابر کره‌جنوبی و بازی مقابل لبنان از سری مقدماتی جام ملت‌ها بازی کردند، در 3 مسابقه آینده نیز به میدان بروند و اگر همان انگیزه و طراوت را داشته باشند در ایستگاه اول مقابل قطر پیروز خواهند شد، بعد از آن هم انشاالله لبنان را شکست می‌دهند و در بازی با کره با ارائه یک فوتبال معقول بتوانند نتیجه لازم را کسب کنند و موفقیت در این 3 مسابقه دور از دسترس نیست. بچه‌های ما مرد روزهای سخت‌ هستند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه تیم ملی در دیدار مقابل کویت از سری رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا نتوانست نتیجه لازم را کسب کند، گفت: شرایط بازی با کویت فرق می‌کرد. زمین مسابقه تاثیر نامطلوبی روی کار ملی‌پوشان گذاشته بود. یک مقدار هم داوری برای ما مشکل‌ساز شد. داور گل بی عیب ما را مردود اعلام کرد و چه بسا اگر آن گل صحیح اعلام می‌شد ملی‌پوشان می‌توانستند 3-4 گل به کویت بزنند. متاسفانه داور مسابقه با سوت‌های بی مورد خود بارها بازی را از سرعت انداخت که این موضوع به ضرر ما بود. به هر حال این‌ها تجربه‌ای بود برای آینده که از آن استفاده کنیم.

آیت‌الهی درخصوص مشکلات مالی فدراسیون فوتبال نیز گفت: این مشکلات همچنان وجود دارد اما با این شرایط کار خود را ادامه می‌دهیم و مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت. خوشبختانه با وجود این مشکلات تاکنون کم و کاستی برای تیم‌های ملی نگذاشتیم. تیم نوجوانان به امارات سفر کرد. در یک ماه گذشته هم 7 اعزام داشته‌ایم که تمامی آنها برای ما هزینه ارزی در بر داشته و برای تهیه بلیت هواپیمای آنها تلاش‌های فراوانی کرده‌ایم. تمامی این‌ها فشارهای مالی می‌آورند و برای فدراسیون بار مالی دارد اما خوشبختانه با همتی که در مجموع فدراسیون بوده کاستی نداشتیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می‌شود پس از انتخاب عزیزی خادم به عنوان رییس كمیته تیم‌های ملی او اعلام کرده در صورتی که تیم ملی در دیدار مقابل قطر پیروز نشود کی‌روش از سرمربیگری تیم ملی اخراج خواهد شد، گفت: ما عزیزی خادم را فعلا به عنوان سرپرست کمیته تیم‌های ملی معرفی کرده‌ایم و در همین راستا بیشترین هدف ما پشتیبانی مالی او از تیم ملی بود. ما از انتخاب عزیزی خادم این هدف را داریم که او به عنوان اسپانسر کار کند و بیشترین تلاشش را انجام دهد تا برای تیم ملی و فدراسیون اسپانسر انتخاب کند، ضمن اینکه ما برای این کمیته(کمیته تیم‌های ملی) شرح وظایفی ننوشته‌ایم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در همین ارتباط افزود: در وهله نخست ما باید شرح وظایف کمیته تیم‌های ملی را بنویسیم، بعد از آن در هیات رئیسه تصویب شود، بعد از آن هم حکم ریاست عزیزی خادم زده شود تا او بر اساس شرح وظایف‌اش عمل کند. در حال حاضر در شرح وظایف عزیزی‌خادم برکناری سرمربی تیم ملی نیست، ضمن اینکه کارلوس کی روش تا پایان جام جهانی با ما قرارداد دارد و در صورتی که انشاالله تیم ملی به جام جهانی صعود کند باب مذاکره را با خودش برای تمدید قرارداد آغار خواهیم کرد و اگر هم خدایی نکرده نتوانیم به جام جهانی برویم قراردادش به پایان رسیده و کار تمام می‌شود اما هیچ‌‌کس نمی‌آید بخاطر یک مسابقه و در حالیکه دو مسابقه بعد از آن هم وجود دارد سرمربی تیم ملی را برکنار کنند. اگر قرار بود تغییری در سرمربیگری تیم ملی انجام شود 6 ماه قبل باید این کار را انجام می دادیم نه الان که تیم ملی در شرایط حساسی قرار دارد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در مورد فینال جام حذفی نیز گفت: قطعا فینال جام حذفی با انجام یک مسابقه خواهد بود. تقویم به ما اجازه نمی‌دهد فینال جام حذفی را در دو مسابقه رفت و برگشت برگزار کنیم اما در وهله نخست به دو باشگاه اعلام کردیم به صورت توافقی اعلام کند فینال در کدام ورزشگاه برگزار شود و اگر این اتفاق رخ ندهد مجبور هستیم به صورت قرعه‌کشی مکان فینال جام حذفی مشخص کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016