سه شنبه 20 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه نویی: الهلال از بهترین تیم های خلیج فارس است

تهران - سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم باید پیروزی در بازی رفت مقابل نماینده عربستان سعودی را به فراموشی بسپارند، گفت: الهلال عربستان از بهترین تیم های حوزه خلیج فارس است.

به گزارش ایرنا، ˈامیر قلعه نوییˈ عصر امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان سعودی در جریان لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: رویارویی استقلال ایران و الهلال عربستان سعودی در سال های دور و همچنین دور رفت، حساس و سخت بوده است چرا که الهلال تیم تاکتیکی است که از سرمایه زیاد خود به خوبی استفاده می کند.

وی افزود: ما دیدار رفت مقابل الهلال در شهر ریاض را با تلاش بازیکنان و لطف خداوند پیروز شدیم و دیدار برگشت را هم با حمایت هواداران و تلاش خودمان باید ببریم.

سرمربی تیم استقلال اظهار کرد: در بازی رفت مقابل الهلال، فشار زیادی از خط میانی و جناح چپ این تیم به ما وارد شد که با حضور پژمان منتظری در خط دفاع و در ادامه حضور علی حمودی توان خود را بالا برده و به نتیجه رسیدیم اما هنوز چیزی تمام نشده است.

وی در خصوص حضور نداشتن فرهاد مجیدی در فهرست بازیکنان تیم استقلال گفت: وی در دقایقی از دیدار با سپاهان اصفهان در جام حذفی دچار مصدومیت از ناحیه کمر شد و حتی به همین دلیل از زدن پنالتی خودداری کرد و فردای آن بازی نیز آسیب دیدگی اش شدت یافت.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: مجیدی از کادر فنی خواست به همراه استقلال به عربستان سفر نکند و امروز هم با نظر کادر پزشکی، کادر فنی تصمیم گرفت تا در فهرست نباشد.

سرمربی استقلال در خصوص شرایط مالی این تیم عنوان کرد: جلسه خوبی با مسوولان باشگاه داشتیم و مقرر شد فردا و پیش از بازی، بخشی از قراردادها پرداخت شود که باید از افرادی که این پول را تهیه کرده اند، تشکر کنم. همچنین بخشی از پاداش برد مقابل الهلال را پس از بازی رفت دریافت کردیم.

قلعه نویی با اشاره به نقش مهم هواداران در بازی فوتبال گفت: برخی ها می گویند هواداران یار دوازدهم هستند اما اعتقاد دارم تماشاگران یار اصلی هستند و انگیزه بازیکنان را بالا می برند. طرفداران استقلال همیشه در کنار ما بوده اند و از آنان می خواهم دعای آنان در دیدار فردا شب نیز پشت سر تیم باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر ناراحتی مسوولان الهلال از معطلی فراوان در فرودگاه گفت: در بازی رفت، ساعت ها در فرودگاه ریاض برای انگشت نگاری معطل شدیم که مسوولان باشگاه الهلال اعلام کرده اند این مساله به پلیس این کشور برمی گردد.

در هر صورت اطلاعی از معطلی آنان ندارم اما گمان نمی برم بیشتر از ما اذیت شده باشند.

قلعه نویی در خصوص غرور بازیکنان استقلال از پیروزی در دیدار رفت گفت: در این چند روز بحث اصلی ام با بازیکنان این بود که دیدار رفت را فراموش کنند چرا که غرور می تواند برای ما مشکل ساز شود. باید با قدرت تاکتیکی و فنی به نتیجه برسیم و بردهای گذشته را از ذهن بیرون کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار واحد مرکزی خبر که چرا با آنان در تمرین روز دوشنبه تیم استقلال برخورد مناسبی نشده است، اظهار کرد: خبرنگار شما، یک ساعت فیلمبرداری و مصاحبه با بازیکنان و کادر فنی داشت اما آن روز تمام فکر من به تمرین بود و با هیچ رسانه ای صحبت نکردم. آیا یک ساعت مصاحبه گرفتن با اعضای تیم برخورد نامناسب است؟

سرمربی استقلال ادامه داد: مشکل خبرنگاران تصویری است است که گمان می کنند چون میکروفون و دوربین فیلمبرداری در دست دارند، هر کاری می خواهند باید انجام دهند و هیچ فردی نیز نباید حرفی بزند. نمی دانم برنامه شما به چه دلیل حضور کاروان 80 نفره استقلال در شهر ریاض را تا این حد بزرگ کرد. این سفر معنوی به جای 350 میلیون تومان فقط 150 میلیون تومان هزینه داشت و اگر پول داشتیم به جای 80 نفر، 800 نفر را با تیم می بردیم.

وی گفت: آیا مدیران صدا و سیما که همه پاک و بی گناه هستند! در سفرهای خود همراه ندارند و یا همراهان مسوولان را در سفرها نمی بینند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قلعه نویی در خصوص صحبت های غیردوستانه اش با مدیر باشگاه الهلال عربستان در بازی رفت گفت: او علیه ما مصاحبه کرده که چرا 80 نفر را به ریاض برده ایم و ما نیز گفتیم هرچند نفر را به تهران بیاورند، هزینه آنها را پرداخت می کنیم. نمی دانم چرا وی پس از بازی و قبول شکست این صحبت ها را انجام داد. تلویزیون عربستان، 90 دقیقه به جای من، میرشاد ماجدی را نشان داد و افرادی که سرمربی حریف را نمی شناسند نباید در خصوص ما اظهارنظر کنند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و الهلال عربستان سعودی در دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ساعت 21 فردا

(سه شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد.

نشست خبری زلاتکو دالیچ سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان سعودی نیز که قرار بود ساعت 30/18 دقیقه امروز برگزار شود، به دلیل تاخیر این تیم برای خروج از فرودگاه به ساعت 45/21 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران موکول شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016