دوشنبه 23 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيشنهاد يک تيم چينی به آرش برهانی

مهر ـ مهاجم تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه از يک باشگاه چينی پيشنهاد دريافت کرده است گفت: هنوز رفتنم به فوتبال چين قطعی نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



آرش برهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پيشنهاد يک باشگاه چينی به وی اظهار کرد: صحبت هايی در اين زمينه صورت گرفته ولی هنوز چيزی قطعی نشده است. من فعلا تمام فکرم را برای بازی با الشباب گذاشته ام و بحث حضورم در فوتبال چين در مرحله بعدی قرار دارد. بايد بازی با الشباب به پايان برسد و پس از آن تمامی جوانب را در خصوص پيشنهاد تيم چينی بررسی می کنم و بهترين تصميم را می‌گيرم.

وی در خصوص ديدار مقابل الشباب امارات عنوان کرد: به نظرم بازی خيلی مشکلی داريم الان در حساس‌ترين برهه استقلال قرار گرفته‌ايم. يک اشتباه می‌تواند استقلال را حذف کند و زحمات يک مجموعه را بر باد دهد.

مهاجم تيم فوتبال استقلال با تاکيد بر اينکه تلاش ما اين است در باد قهرمانی ليگ نخوابيم، خاطرنشان کرد: البته مراسم قهرمانی و فتح ليگ را کاملا فراموش کرده‌ايم. اين روزها تمام ذهن ما به بازی روز چهارشنبه برابر الشباب معطوف است.

وی همچنين افزود: بايد کار الشباب را در امارات تمام کنيم، در چند روز اخير کادر فنی تلاش زيادی کرد و مدام در خصوص شرايط تيم حريف به ما توضيح داد. مربيان ما می‌خواهند تحت هيچ شرايطی الشباب را دست کم نگيريم.

برهانی در پايان گفت: اين درست که بازی برگشت در تهران است و هواداران ما را تنها نمی گذارند ولی بهتر است در امارات کار را تمام کنيم تا در تهران استرسی برای ديدار برگشت نداشته باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016