دوشنبه 23 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی ايران منتظر پاسخ فدراسيون فوتبال عراق

ايسنا ـ مشاور بين‌الملل فدراسيون فوتبال ضمن توضيح دلايل لغو بازی با عراق در امارات، از جلسه امروز (دوشنبه) رييس فدراسيون و سرمربی تيم ملی عراق برای پاسخ به درخواست بازی با ايران در تهران خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هوشنگ مقدس در توضيح لغو بازی تدارکاتی ايران و عراق در امارات به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: با توجه مشکلات مالی اين روزهای فدراسيون فوتبال و در عين حال لزوم تدارک حداقل يک بازی دوستانه برای تيم ملی در آستانه بازی با قطر متوجه شديم عراقی‌ها که تيم خوبی دارند قرار است در همان مقطع اردويی را در امارات برگزار کنند. پس از رايزنی‌های انجام شده قرار شد پس از سفر به دوحه اردويی در امارات داشته باشيم و تيم ملی در باشگاه ايرانيان که اقامت در آنجا هزينه زيادی برای ما ندارد اردو بزند و ديدار تدارکاتی را هم با تيم عراق در ابوظبی برگزار کند.

وی افزود: با توجه به اينکه تدارک بازی با يک تيم درجه سوم آفريقايی هم هزينه قابل توجهی برای فدراسيون داشت، اينکه قرار شده بود بازی با عراق کاملا رايگان برای ما تمام شود، اتفاق خوبی بود. اما در ادامه بنابر مشکلاتی که ميان اماراتی‌ها و عراقی‌ها بوجود آمده بود، سفر عراق به امارات لغو شد و دليل کنسل شدن بازی با اين تيم همين بود اما بعد از آن فدراسيون ايران از عراق درخواست برگزاری بازی در تهران را داد که تکليف اين موضوع پس از جلسه امروز (دوشنبه) رييس فدراسيون و سرمربی صربستانی تيم عراق مشخص می‌شود.

مشاور بين‌الملل فدراسيون همچنين درباره بازی تدارکاتی با عمان هم خاطرنشان کرد: ما پيش از اردوی امارات، بازی با عمان را هم فراهم کرديم که هزينه اين بازی، اقامت و بليت رفت و برگشت را هم عمانی‌ها تقبل کردند. هرچند با توجه به وضعيت تيم ملی هنگام بازی با عمان، کادر فنی می‌تواند چهره‌های جوان و جديد‌تر را در ترکيب تيم ملی آزمايش کند.

مقدس گفت: در اين اوضاع مالی و محدوديت‌هايی که وجود دارد، تاکنون تيم‌های ملی نوجوانان زير ۱۶ سال که هدايت آن را مصطفی قنبرپور برعهده دارد و همچنين تيم نوجوانان زير ۱۷ سال با سرمربيگری علی دوستی‌مهر با هزينه‌ اماراتی‌ها کاملا رايگان به اين کشور سفر کرده و چندين بازی تدارکاتی را انجام دادند که تمام اينها از نظر مالی به سود منافع فدراسيون و فوتبال کشور بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016