شنبه 28 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته سرنوشت ساز فوتسال زنان در رویارویی پرسپولیس و ملی حفاری اهواز

تا هفته پایانی لیگ برتر فوتسال زنان، سه هفته دیگر باقی است اما به نظر می رسد دیدار سرنوشت ساز تیم های شركت ملی حفاری اهواز و پرسپولیس، فینالی زود هنگام را برای فوتسال زنان رقم زند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال زنان شركت ملی حفاری اهواز در هفته های اخیر در صدر جدول جای خوش كرده بود و این هفته نیز پس از شكست ۴ بر صفر تیم كاسپین قزوین و با ۵۰ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند.

این در حالی است كه تیم پرسپولیس تهران نیز این هفته با شكست ۷ بر یك تیم داماش گیلان و ۴۸ امتیاز، همچنان سایه به سایه تیم شركت ملی حفاری اهواز را تعقیب می كند اما این تعقیب و گریز، هفته آینده (روز جمعه سوم خرداد ماه) پایان خواهد یافت زیرا دو تیم صدر جدولی كه قطعا عناوین اول و دوم را بدست خواهند آورد به مصاف هم می روند.

روز جمعه سوم خرداد ماه، پرسپولیس تهران میزبان تیم شركت ملی حفاری اهواز است و 'مینا بارانی' سرمربی تیم شركت ملی حفاری اهواز می گوید، هدفشان فقط قهرمانی است و دومی در نظر آنان با سومی و چهارمی جدول تفاوتی ندارد.
بارانی معتقد است، بازی پرسپولیس تهران و شركت ملی حفاری اهواز علاوه بر یك فینال زودرس، مهم ترین و جذاب ترین بازی این فصل است و تیم ملی شركت حفاری اهواز باید تمام تلاش خود را برای حفظ صدرنشینی و كسب عنوان قهرمانی به كار گیرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: پرسپولیس تهران، تیم پرقدرت و با انگیزه ای است و مطمئنا هفته آینده بازی بسیار سختی را مقابل این تیم تجربه خواهیم كرد.

سرمربی تیم شركت ملی حفاری اهواز اضافه كرد: البته ما نیز بازیكنان ملی پوش داریم اما تیم پرسپولیس نمونه كوچك تر تیم ملی است زیرا سرمربی و تعدادی از بازیكنان پرسپولیس از تیم ملی هستند كه همین مساله می تواند بر اعتماد به نفس بازیكنان تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینكه شهرزاد مظفر از مربیان خوب كشور است و تجربه زیادی دارد، گفت: به هر حال شرایط مشخص است و ما با یك برنامه ریزی و انجام تمرینات مناسب برای مقابله با پرسپولیس آماده می شویم و تلاش می كنیم از نقاط ضعف این تیم نهایت استفاده را بكنیم.

به گفته بارانی با توجه به اینكه تیم پرسپولیس از امتیاز میزبانی و تماشاگر نهایت استفاده را خواهد كرد، بنابر این تیم شركت ملی حفاری اهواز باید كم اشتباه بازی كند و كمترین سستی می تواند قهرمانی یك فصل را از این تیم بگیرد.

در حال حاضر تیم های ملی شركت حفاری اهواز، پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان با ۵۰، ۴۸ و ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول قرار دارند و تیم های متین ورامین، كاسپین قزوین و داماش گیلان نیز با داشتن ۳۷، ۳۴ و ۳۱ امتیاز به ترتیب در رده چهارم تا ششم جدول رده بندی هستند.
تیم صنایع شمشاد دلیجان نیز در حال حاضر با پنج امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016