سه شنبه 31 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: بودن يا نبودن من مهم نيست

سرمربی استقلال تهران می‌گويد مديران و مربيان زيادی در استقلال حضور داشتند اما اين استقلال بوده که مانده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، امير قلعه‌نويی در نشست خبری پيش از بازی تيمش برابر الشباب امارات درباره اين ديدار گفت: در اين مرحله به تيم خوب الشباب خورده‌ايم. اين تيم بسيار تاکتيکی است. از تک‌موقعيت‌ها فرصت می‌سازد. با کمترين موقعيت دو گل به ما زد. به جز آن دو گل حتی به دروازه ما نزديک هم نشدند. فردا نيمه دوم بازی ماست. در اين هفته بر خلاف گذشته رسيديم کارهای تاکتيکی انجام دهيم. يک سری بازيکن ملی هم داريم که بعد از اين بازی به تيم ملی خواهند رفت. با اين حال با يک انگيزه بسيار بالا برابر الشباب حاضر می‌شويم. خوشبختانه همه بازيکنان‌مان هستند و مانده‌ايم چگونه ۱۸ بازيکن‌مان را انتخاب کنيم؛ چرا که همه آماده هستند. در بازی رفت برنامه داشتيم و توانستيم نتيجه بگيريم. اميدوارم فردا هم به هدف‌مان برسيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او در ادامه افزود: الشباب تيم بسيار خوبی است و نتايج خوبی گرفته. اين تيم در يکی از فينال‌های امارات حضور دارد و از تيم‌های حرفه‌ای حوزه خليج فارس است.

سرمربی استقلال در پاسخ به اين سوال که برنامه تيمش برای فردا چه خواهد بود، اظهار کرد: هر بازی شرايط خاص خودش را دارد. فلسفه فوتبالی من هجومی است. اعتقاد دارم که مردم فوتبال هجومی را می‌خواهند که ما موفق شديم، در آسيا بازی‌هايی به اين سبک داشته باشيم. فردا پشتوانه جمعيتی هم خواهيم داشت. با اين حال فردا تلاش می‌کنيم، گل هم نخوريم. بايد مواظب بازيکنان الشباب باشيم و به ساختار دفاعی‌مان توجه کنيم. فردا بازی فکورانه‌ای را ارائه خواهيم داد که هم حمله خواهد بود و هم نوعی دفاع. سيستم کلی ما هم به طور قطع هجومی خواهد بود.

او در پاسخ به اين سوال که حضور هواداران استقلال برای بازی فردا را چگونه ارزيابی می‌کند، بيان کرد: همه جا می‌گويند يار دوازدهم اما به نظر من آنها يار اصلی هستند. حضورشان در استاديوم به بازی رونق می‌دهد. برابر گهر بدون تماشاگر به ميدان رفتيم و ديديد که اصلا بازی لذت‌بخش نبود. هواداران سرمايه اصلی باشگاه هستند اگر استقلال ۶۴ سال قدمت دارد، به پشتوانه مردم است. تيم‌های سازنده‌ای در ليگ ايران حضور داشتند اما چون از پشتوانه مردمی برخوردار نبودند، از بين رفته‌اند. هواداران استقلال هميشه حضور داشته‌اند و مطمئنا آن‌ها فردا ما را تنها نمی‌گذارند.

قلعه‌نويی در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا مبنی بر اينکه آيا به هواداران استقلال حق می‌دهد که فردا کمی نگران حضور يا عدم حضور او بعد از بازی فردا باشند، گفت: روزی که به استقلال آمدم، به عشق همين مردم آمدم. قرارداد دو ساله در استقلال امضا کردم و سال پرفراز و نشيبی را پشت سر گذاشتم. خدا را شکر به اهداف‌مان در اين فصل رسيديم. بعد از خدا و اهل بيت هرچه داريم از آن‌هاست. نبايد منتی بر سر آن‌ها بگذاريم. در استقلال مديرعامل‌ها و مربيان زيادی آمده و رفته‌اند اما استقلال مانده است. بودن و نبودن من مهم نيست. استقلال راه خودش را می‌رود. صحبت‌های خوبی با آقای عباسی در اين هفته داشتيم که هم مربوط به اين بازی بود و هم نسبت به آينده اگر ايشان خودشان را خواستند، اين صحبت‌ها را مطبوعاتی کنند. در اين صحبت‌ها مسائل خوبی مطرح شد ولی اجازه بدهيد اين مرحله را رد کنيم. جا دارد از کسانی که باعث موفقيت ما در آسيا شدند، تشکر کنم. همچنين از مردم و بازيکنان و خلاصه همه حلاليت می‌طلبم. اگر بازيکنی بود که من با وجود خوب بودنش به او بازی ندادم و ناراحت شد، ما را حلال کند و بداند تنها به خاطر باشگاه استقلال و سيستم تاکتيکی خودم به او بازی نداده‌ام و هيچ مسئله ديگری نبوده است. بار ديگر می‌گويم از همه کسانی که در اين فصل به آن‌ها بازی نرسيد يا آن‌ها که اول فصل آن‌ها را نخواستم، حلاليت می‌طلبم به هر حال قلعه‌نويی هم اشتباهاتی دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016