چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام قهرمانان آسيا: پيروزی استقلال بر الشباب امارات

مهر ـ تنها نماينده کشورمان در مرحله يک هشتم نهايی جام قهرمانان آسيا موفق شد نماينده امارات را با نتيجه قاطع ۴ بر ۲ در خانه حريف شکست دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال استقلال ايران در مرحله رفت يک هشتم نهايی رقابت های جام قهرمانان آسيا در ورزشگاه آل مکتوم امارات موفق شد با نتيجه چهار بر دو اين تيم را شکست دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين بازی که از ساعت ۲۰:۱۵ دقيقه به وقت تهران آغاز شد، با تک گل لوئيز انريکه مهاجم تيم اماراتی در وقت اول به پايان رسيد، اما استقلال به فاصله ۱۰ دقيقه پس از آغاز نيمه دوم مسابقه با گل جی لويد ساموئل هافبک خود توانست نتيجه را به تساوی بکشاند.

پس از اين گل دو تيم حملاتی را بر روی دروازه های هم سامان دادند اما اين بازهم استقلال بود که در دقيقه ۷۴ با ضربه سر ديدنی هافبک ملی پوش خود جواد نکونام از حريف خود پيشی بگيرد.

اين پايان ماجرا نبود، چرا که بعد از اين گل در ميان حملات گاه و بيگاه تيم اماراتی استقلال با گل دقيقه ۸۰ کاپيتان فرهاد مجيدی توانست اختلاف خود را با ميزبان بيشتر کند، گرچه به فاصله تنها ۵ دقيقه پس از اين گل ادگار داسيلوا مهاجم تيم الشباب توانست با گل خود اختلاف دو تيم را به عدد يک کاهش دهد.

اما ضربه نهايی را خسرو حيدری مدافع-هافبک لاجوردی پوشان ايرانی به سمت دروازه الشباب نواخت و با يک شوت ديدنی از فاصله ۳۰ متری توانست دروازه الشباب را برای بار چهارم و آخر در اين مسابقه باز کند.

نيشی مورا داور ژاپنی اين ديدار در دفتر خود برای علی حمودی، فرزاد حاتمی و ساموئل از استقلال و لوئيز و سامی از الشباب امارات کارت زرد را به نشانه اخطار ثبت کرد.

استقلال با اين نتيجه با خيالی آسوده و اعتماد به نفس بالا در خانه خود در دور برگشت به مصاف تيم اماراتی خواهد رفت و به احتمال فراوان صعود آسانی را در استاديوم آزادی و در جمع هواداران خود جشن خواهد گرفت.

ترکيب تيم استقلال در اين مسابقه را سيد مهدی رحمتی، امير حسين صادقی، پژمان منتظری،‌ علی حمودی (۴۶ حنيف عمران زاده)، هاشم بيگ زاده، جواد نکونام،‌ ساموئل، مجتبی جباری، خسرو حيدری، سياوش اکبرپور (۷۴ فرزاد حاتمی)، فرهاد مجيدی(۹۰، آرش برهانی) تشکيل می دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016