جمعه 3 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مظفر: نایب قهرمانی برای پرسپولیس بد نیست/ حریف دو مربی داشت!

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس می گوید قهرمانی تیمش در دوره رفت مسابقات از دست رفت و مسئولیت این موضوع بر عهده اوست.

به گزارش ایسنا، شهرزاد مظفر درباره نایب قهرمانی تیمش در لیگ فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من به تیم ملی حفاری تبریک می گویم که به عنوان قهرمانی لیگ رسید. فکر می‌کنم که در دور رفت مسابقات با دو شکستی که آوردیم قهرمانی را واگذار کردیم و مسئولیت قهرمان نشدن تیم هم بر عهده من است.

وی افزود: بازیکنان تیم ما بسیار خوب ظاهر شدند و فکر می‌کنم امروز هم مقابل حفاری تیم برتر بودیم. اما بالاخره فوتسال است و همیشه آن تیمی که برتر است برنده از زمین بیرون نمی آید.

مظفر خاطر نشان کرد: ما در لیگ امسال خوش شانس نبودیم و مصدومیت بازیکنان ما را اذیت کرد. همچنین مقارن شدن بازی‌های لیگ با مسابقات ملی فوتبال و فوتسال هم از دیگر موضوعاتی بود که در عملکرد ما تاثیر گذاشت. بازیکنان ما خسته هستند، چون در یک سال و نیم گذشته استراحت نداشتند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس ادامه داد: ما پنج بار عنوان قهرمانی را از آن خود ‌کرده‌ایم و فکر می‌کنم که نایب قهرمانی هم عنوان بدی در لیگ نیست.

وی درباره حضور فرشته کریمی در ترکیب تیم پرسپولیس هم گفت: من بارها این موضوع را توضیح دادم که کریمی تازه از شرایط مصدومیت رها شده بود و حتی چندی پیش دوباره دچار مصدومیت شد که از او MRI گرفتند هر چند که پای او ورم و درد داشت و مجبور شدیم او را به فیزیوتراپی ببندیم. کریمی تنها دو جلسه با تیم تمرین داشت و در این مسابقه حاضر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مظفر گفت: بازیکنی که سه ماه فیزیوتراپی انجام می‌دهد و پا به توپ نزده است، در شرایط 100 درصد آمادگی قرار ندارد. ما می‌خواستیم که او از آسیب دیدگی‌ دور بماند و نگفتیم که او مصدوم است، اما نمی‌دانم که چرا باز هم می‌گویند اگر کریمی آسیب دیده است چرا در پرسپولیس بازی کرده است!

وی درباره گل نشدن دو پنالتی پرسپولیس گفت: اتفاقا ما روی پنالتی تمرین زیادی داشتیم، اما به هر حال بازیکنان ما در تمرین پنالتی‌های بهتری می‌زدند و این بار نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

مظفر گفت: فکر می‌کنم امروز پرسپولیس مقابل دو تیم یعنی ملی حفاری و متین ورامین به میدان رفته بود، چون مربی متین ورامین هم از گوشه دیگر زمین بازیکنان ملی حفاری را کوچ می‌کرد. از این که رقبای ما باید بسیج شوند تا قهرمانی را از پرسپولیس بگیرند به خود افتخار می‌کنم.

وی درباره این که گفته می‌شود ترکیب تیم پرسپولیس همان تیم ملی است گفت: ملی حفاری هم پنج بازیکن ملی‌پوش داشت. ما هم تنها از پنج بازیکن می‌توانیم در زمین استفاده کنیم. می‌توان گفت تیم ملی به دو تیم تقسیم شده بود و به همین دلیل بازی نزدیکی را شاهد بودیم و از نظر قدرت کیفیت هر دو تیم برابر بود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس درباره استقبال تماشاگران از این بازی گفت: پیش از این هم گفته‌ام که اگر تبلیغات خوبی داشته باشیم و مسابقات از نظر کیفی به هم نزدیک باشد، تماشاگران استقبال خوبی از رقابت‌ها خواهند کرد. حتی آمدن مسئولان به تماشای این مسابقات حمایت خوبی است. بالاخره آنها هم باید بدانند وقتی که از تیمی حمایت مالی می‌کنند آن تیم در چه وضعیتی قرار دارد و این موضوع به بازیکنان هم انگیزه می‌دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016