دوشنبه 6 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کريم باقری: نه کارت دارم نه مدرک مربيگری، تلاشم را برای ماندن کريمی انجام می دهم

ايسنا ـ مربی جديد پرسپوليس می گويد تلاش خود را برای ماندن علی کريمی در پرسپوليس انجام می دهد.

کريم باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره انتخاب خود به عنوان دستيار دايی در پرسپوليس، اظهار کرد: من به پيشنهاد دايی برای حضور در پرسپوليس پاسخ مثبت دادم و دوست دارم که به اين تيم کمک کنم اما بايد ببينيم که شرايط چطور پيش می‌رود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: در پرسپوليس هواداران هميشه جام می‌خواهند و دوست دارند که تيمشان بازی‌های زيبايی را انجام دهد و فکر می کنم که اين موضوع حق طبيعی آنهاست. اميدوارم شرايط به گونه‌ای پيش برود که پرسپوليس ناکامی‌های يکی، دو فصل گذشته را جبران کند.

باقری درباره اين موضوع که پيش از اين عنوان می‌کرد مدرک مربيگری ندارد و نمی‌تواند روی نيمکت تيمی بنشيند، گفت: الان هم می گويم که نه کارت و نه مدرک مربيگری دارم. فکر می‌کنم دايی يکی، دو روز ديگر به ايران باز می‌گردد و درباره همه مسائل با هم صحبت می‌کنيم. من هدفم کمک به پرسپوليس است و خوشحالم که می‌توانم يک بار ديگر در کنار تيم باشم.

کاپيتان سابق پرسپوليس درباره ماندن علی کريمی در اين تيم هم گفت: کريمی جزو افتخارات ماست و همه دوست دارند که در پرسپوليس بماند. به نوبه خودم تلاش می‌کنم او فصل بعد هم برای پرسپوليس بازی کند.

کريم باقری همچنين درباره بازی تيم ملی برابر قطر ، گفت: ديدار حساسی داريم و همه منتظرند که تيم ملی اين تيم را ببرد و وضعيت خود را در گروه بهتر کند. ما هم به تمرين تيم ملی رفتيم و وظيفه داشتيم که از بازيکنان حمايت کنيم. اميدوارم که تيم ملی در سه بازی آينده نتايج خوبی بگيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016