یکشنبه 5 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاج‌رضایی: امیدی در قلبم هست که به توفیق تیم ملی نوید می‌دهد

یک کارشناس فوتبال معتقد است که پیش‌بینی در فوتبال معنی ندارد اما ذات فوتبال امید رسیدن تیم ملی را به جام جهانی زنده نگه داشته است.

امیر حاج‌رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در آستانه‌ی سه دیدار حساس تیم ملی فوتبال در مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار کرد: با وجود همه شرایطی که اذهان را مشوش می‌کند و می‌گوید که وضعیت تیم ملی خوب نیست، به عنوان عضوی از خانواده فوتبال نمی‌پذیرم که تیم ملی به جام جهانی نرسد.

وی ادامه داد: در تاریخ فوتبال ایران بارها اتفاقاتی مانند دیدار تاریخی با استرالیا رقم خورده که غافلگیرکننده بوده است. من به پیش‌بینی در فوتبال اعتقاد ندارم اما چون فوتبال بسیار حیرت‌انگیز است، امیدها را زنده نگه داشته‌ام. امیدی در قلبم هست که می‌گوید با وجود همه‌ی مشکلات، تیم ملی در تاریخ 14 خرداد برابر قطر به توفیق دست پیدا خواهد کرد.

این کارشناس کهنه‌کار فوتبال هم‌چنین گفت: فوتبال ایران فراز و نشیب زیادی دارد. آن‌چه بیش از همه اهمیت دارد بازی اول با قطر است. اگر این بازی را خدای نکرده از دست بدهیم شانس خود را کاملا از دست می‌دهیم. بازی با قطر بسیار سرنوشت‌ساز است. در راه صعود به جام جهانی دشواری‌هایی هست که باید از آنها بگذریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حاج‌رضایی در ادامه با بیان این‌که وی به ذات فوتبال اعتقاد دارد اظهار کرد: گاهی فوتبال از بهترین کارشناسان و مربیان دنیا پیشی می‌گیرد و همین مساله است که ماهیت آن را پیش‌بینی‌ناپذیر کرده است. امیدوارم با وجود مشکلاتی که برای بسیاری جای امیدواری نگذاشته است، تیم ملی برابر قطر در روز خوبش بر اساس سرشت فوتبال پیروز شود و امیدها را بار دیگر زنده کند.

وی هم‌چنین گفت: اکنون که این حرف‌ها را می‌زنم متاثر می‌شوم که چرا باید برابر تیمی مثل قطر این‌طور فکر کنیم. آیا قطر سقف فوتبال دنیاست؟ به هر حال باید همه اختلاف نظرها و سلیقه‌هایمان را به بعد از بازی‌های تیم ملی موکول کنیم. امیدوارم این بار هم اتفاقی رخ دهد که بارها در فوتبال ما روی داده است. در فوتبال ایران چیزهایی هست که قابل توصیف نیست.

حاج‌رضایی ادامه داد: اگر دوستدار تیم ملی هستیم که همه مردم ایران این‌گونه هستند باید با هر وسیله‌ای به آن کمک کنیم. رسانه‌ها، کارشناسان و اهالی فوتبال باید به آرامش تیم ملی کمک کنند و تنش‌ها را از اطرافش بزدایند. مردم انتظار دارند و می‌خواهند که تیم ملی را در جام جهانی ببینند. امیدوارم که ذات فوتبال به کمک تیم ملی بیاید.

وی هم‌چنین گفت: در سابقه تیم ملی بزنگاه‌هایی بوده که در آن خوب نتیجه گرفته است. همین که کره جنوبی را در تهران شکست دادیم نشان می‌دهد که فوتبال با واژه‌هایی مثل عدالت بیگانه است! همیشه تیمی که برتر میدان است پیروز نمی‌شود. در آن بازی وحدت ملی ایجاد شد و شرایطی به وجود آمد که تیم قدرتمند کره جنوبی را شکست دادیم.

حاج‌رضایی افزود: در فوتبال ایران مشکلات متعددی هست که موقتا از روی آنها پل می‌زنیم و امیدواریم که این پل به پیروزی ختم شود. خرداد، ماه سرنوشت‌سازی برای فوتبال ایران است.

امیدوارم بعد از سه بازی آینده در شرایطی مطلوب و منصفانه درباره تیم ملی حرف بزنیم و اگر هم خدای نکرده تیم ملی نتیجه نگرفت انصاف را کنار نگذاریم.

حاج‌رضایی در پایان درباره‌ی بازی‌های آخر ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی گفت: با وجود آن‌که به پیش‌بینی در فوتبال اعتقاد ندارم تیم ملی را در بازی با لبنان از پیش برنده می‌دانم. مهم‌ترین بازی ما برابر قطر است چون این بازی تکلیف ما را تا حد زیادی روشن می‌کند. اگر شش امتیاز از قطر و لبنان بگیریم برای صعود مستقیم به جام جهانی بخت بیشتری خواهیم داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016